עיסוי

 

אף פעם לא חשבנו על זה, אבל זה תמיד מרחף מעלינו. לא ניתן לעצור את הזמן ונזקיו, בסופו של דבר כולנו נגיע לגיל שבו נזדקק לעזרה גדולה יותר בתפקוד היומי שלנו ואין לנו מה לעשות נגד זה. האמת שזה נשמע מבהיל, המחשבה שמתישהו בחיים אני אזדקק לעזרה בשביל לתפקד היא לא נעימה, אבל יחד עם זאת חשוב לזכור שלא כל עזרה שנזדקק לה, מגיע במצבים הגרועים ביותר. כשאומרים לנו אתם תזדקקו לעזרה, אנחנו מיד מדמיינים בראש את עצמנו כזקנים חולים, המרותקים למיטה או במקרה הטוב לכיסא גלגלים ונתמכים במטפלת שצמודה אלינו. אך זו אינה המציאות, לא כל אדם מבוגר הופך להיות סיעודי והעזרה היא לא רק במצב בו איננו יכולים לתפקד. הרפואה המשלימה היא אחת מן השיטות לסייע לגוף להתגבר על ניזקי הזמן ולהצליח בתפקוד היומי העצמאי. הרפואה המשלימה מיוחדת בשל גישתה ההוליסטית, היא אינה מפרידה בין מערכות שונות בגוף ומאמינה בחיבור בין גוף, נפש ורוח לאדם והפיכתו לשלם. היא לעולם אינה מטפלת רק בבעיה הנקודתית שממנה סובל המטופל, אלא מתייחסת למצבו הבריאותי הכללי, הן הנפשי והן הפיזי. אין קשר ישיר בין היות האדם מבוגר לצורך ברפואה משלימה, כל אדם ובכל גיל יכולים וצורכים אותה.

היכן אני פוגש בה ומתי אני צריך

חשוב להבין, הרפואה המשלימה מטפלת בגוף כמוצר שלם. היא אינה מעלימה כאב נקודתי או עוזרת לשפר אזור מסוים אחד. הגישה ההוליסטית דוגלת בקישור וחיבור כל האיברי לכל מערכות הגוף. לכן, דווקא בגיל השלישי אנו מוצאים צורך בסיסי לצרוך אותה, היא מחזקת את מערכות הגוף ומעניקה לנו סיוע אמיתי לנהל את שיגרת היום שלנו ואף להאריך את חיינו במצבים מסוימים. ניתן לפנות לבעלי המקצוע בתחום הרפואה המשלימה באופן ישיר ולהתאים טיפול אישי וייחודי לעצמכם, אך יחד עם זאת צריך לקחת בחשבון שהטיפול ברפואה משלימה הוא ארוך ואף לכל החיים וזה עולה הרבה מאוד כסף. הפתרון האידיאלי הוא לפנות לאחת מהן החברות המעניקות שירותי סיעוד ולצרוך את הטיפולים דרכן. היתרונות הם רבים: החל משירות מקצועי שמלווה אתכם לאורך כל הזמן, דרך קבלת מחירים אטרקטיביים ועד לקבלת גישה למאגר מטפלים ענק ותורים זמינים ותכופים. מעבר לכך, חברה כזו תלווה אתכם בכל ההליך ואף תעניק לכם מידע רלוונטי וחשוב שספק אם הייתה נחשפים אליו בגישה עצמאית לטיפול.

עוד כתבות בנושא:

מפת כף הרגל רפלקסולוגיה>>

דיקור סיני להרזיה>>

איך בוחרים חברה ועל מה לשים לב

בשוק ישנן הרבה חברות המעניקות בין היתר שירותי סיעוד ללקוחות שלהן. אבל לפני שאתם רצים לאינטרנט, קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא חברה מקצועית, איכותית ואמינה שתספק את הצרכים שלכם. דבר ראשון, אין חכם כבעל ניסיון- המלצות הן הדבר הטוב ביותר שתוכלו לקבל, לכן נסו לשאול מכרים, חברים ובני משפחה האם הן מכירים או יודעים להפנות אתכם לחברה שכזו. לאחר מכן, בדקו את איכות החברה- ניתן למדוד אותה על פי גודלה וכמות הלקוחות שלה, משך הזמן שהיא קיימת והביקורות שהיא מקבלת מלקוחותיה. בנוסף בדקו אילו שירותים היא מעניקה ואילו מסלולים יכולים להתאים לכם, בקשו לקבל מידע מפורט ואם צריך, להיפגש אם נציג שיסביר לכם את כל הפרטים והמידע אליו אתם זקוקים, בכדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. ישנן המון חברות המעניקות שירותי סיעוד בארץ, חשוב לבחור את זו שתשרת אתכם נאמנה ובמיוחד בתקופה זו בחייכם. אל תתפשרו, השקיעו מאמץ בבדיקה ובחרו את החברה הטובה ביותר עבורכם. בהצלחה!

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.