תמונה של מזה רפואה אלטרנטיבית משלימה

גוף יכול לטפל, לחדש ואפילו להיוולד מחדש בעצמו. ורק התודעה, היא שעוצרת אותו. יש המון שיטות לטיפול. לכל אחד מאתנו יש דעה משלו ביחס לאיזו שיטה היא יותר נכונה. האמת היא שהכי נכון זה טיפול שעוזר דווקא לך. כי כל אחד מאתנו –יחיד במינו, ולכל אחד יש אנרגיה מיוחדת שלו בלבד.

רפואה אלטרנטיבית משלימה מסתכלת על בן אדם כשילוב בין גוף פיזי, נשמה ואנרגיה. היא טוענת שבין כל המחלות יש קשר פסיכו-סומטי (פסיכו-נשמה וסומטו-גוף). או במילים פשוטות: כל המחשבות השליליות , תחושות לא נעימות או דאגות מיותרות , מביאות בסופו של דבר לכל המחלות .

אנחנו צריכים להבין שאף אחד לא מכיר את הגוף שלנו יותר טוב מעצמנו. לצערי לעובדה הזאת בדרך כלל לא נותנים חשיבות רבה, ואין הרבה אנשים ששמים לב למסרים שהגוף שולח להם.

רפואה משלימה

עוד כתבות שתמצאו

דיקור סיני ברחובות >> 

עיסוי רפואי באשקלון מקצועי >> 

רפואה אלטרנטיבית

על השערים של בתי ספר עתיקים היה כתוב רק שתי מילים: תכיר עצמך! זה מתכון  שחשיבותו כל כך ברורה. אבל לרוב האנשים ממש קשה ללכת אחריו. כל ריפוי ברפואה אלטרנטיבית משלימה בא מבפנים. בגוף יש יכולת נדירה של ריפוי עצמי. אני מסכימה שיש גם עניין גנטי וגם קארמה, ולבן אדם יש נטייה למגוון מחלות.

אבל הנטייה למחלות מיוחדות עוד לא קובעת שבן אדם יחלה. יש לנו זכות בחירה. אפילו שיש נטייה גנטית , גם אז אין להיות בטוח שחייבים לחלות. כל הדרכים של הרפואה הקונבנציונאליות והרפואה האלטרנטיבית משלימה יכולות לעזור ויש להם זכות קיום יחדיו. יש מקרים שהרפואה הרגילה שלנו (כולל ניתוחים) ממש נדרשת לבריאותינו.

אבל להיעזר רק בה – פירושו של דבר, זה אי-קבלת העובדה של כוח עליון שעוזר לנו להירפא. כל אחד יכול לנצל את הכאב. כל אחד יכול לחזק השפעה של רפואה קונבנציונאלית בעזרת רפואה אלטרנטיבית משלימה, כגון ארומתרפיה, ולקבל איזון בכל הרמות.וכך אנחנו מסוגלים להציל את חיינו.

צמחי מרפא

שיטות טיפול אלטרנטיבות

לצערנו אנחנו מתחילים להעריך את הבריאות רק כאשר מאבדים אותה. תזכרו כמה פעמים הבטחתם לעצמכם לשנות את ההרגלים המזיקים או בכלל לוותר עליהם. בדרך כלל אנשים נותנים הבטחות כאלו במחלה או במצבים קשים אחרים, אבל ברגע שמצב משתפר או מחלה חולפת  אנחנו מוציאים הבטחות  אלו מהראש. אנחנו פשוט לא מבינים שהגוף שלנו מורד ומכה אותנו באמצעות מחלה רק בשביל לעורר את תשומת לבינו לעצמנו.

בשביל לשקם את הבריאות הפיזית והנפשית בעזרת רפואה אלטרנטיבית משלימה צריך מאמץ. נכון שלגוף יש כשרון טבעי לרפות את עצמו, אבל עם השנים הכישרון הזה נחלש, במיוחד אם אנחנו לא מחזקים אותו. אם אנחנו לא נדאג לגופינו, מצב בריאותינו יכול כל כך להשתנות לרע שאפילו טיפול לא יוביל לניצחון על מחלה.

רפואה משלימה

את הבריאות האמיתית אי אפשר לקבל מטיפולים מזדמנים.  בטיפולים שלי אני עוזרת לגוף להתמודד עם הבלוקים האנרגטיים . אני מנסה לטפל לא רק במחלה עצמה, אלא גם ללמד את המטופל להבין את מהות המחלה. גישה זו תעזור לו בהמשך למנוע הרבה הפתעות גם מהצד של הגוף, וגם מהצד של הנשמה.

מומחים לרפואה משלימה מנסה מכל הלב לעזור לאנשים ללמוד לרפא את עצמם בשימוש כוח פנימי, הכולל קודם כל הקשבה לגוף, לרגשות, למחשבות, והבנה שהגוף והנפש זה חלק בלתי נפרד, ושמאחורי כל מחלה בגוף הפיזי תמיד עומדות המחשבות והרגשות שלנו.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.