תמונה של עיסוי רפואי באשקלון

עיסוי רפואי הוא סוג של טיפול מבוסס-תוצאות. טכניקות העיסוי הרפואי מכוונות בעיקר לטיפול בבעיות רפואיות ספציפיות, והמטפלים משתמשים בהן לאחר שהעריכו באופן יסודי את מצבו של המטופל וצרכיו הספציפיים.

אם אתם מחפשים עיסוי רפואי באשקלון, חשוב לדעת שיש מספר סוגים של עיסויים רפואיים, אבל כולם מבוססים על סט של תוצאות ספציפיות. עיסוי רפואי נועד לסייע למטופלים להתמודד עם מגוון מחלות ומצבים, ובמקביל להעניק להם תחושה נעימה ונינוחה יותר.

 

עיסוי רפואי באשקלון – כיצד הוא יכול להועיל לכם?

עיסוי רפואי באשקלון מבוסס על עיסוי מפורט וספציפי יותר, כאשר המטפל עשוי להשתמש בכוסות רוח ובמכשירים מיוחדים אחרים המגויסים לטובת עיסוי רקמות עמוק.
– המטפל בעיסוי רפואי מתמקד בשיקום טווחי תנועה מלאים ובהפחתת הנוקשות. טכניקות עיסוי רבות משמשות למטרה ספציפית זו.
– במהלך עיסוי רפואי באשקלון, צפו לעיסוי עמוק יותר מכפי שאתם מקבלים בדרך כלל. סוגים מסוימים של עיסוי עשויים להיות אף אינטנסיביים יותר.
– מטפל בעיסוי רפואי מתמקד בבריאות השרירים והמפרקים של המטופל. הוא עשוי להתמקד גם בשחרור רקמה צלקתית או בהגדלת טווח התנועה במפרקים, וללמד אתכם מכניקת גוף טובה יותר שתעזור לגוף להחלים.
– מטפל בעיסוי מתמקד ב-fascia, בעור הגוף ובדבק שמחזיק את השרירים יחדיו. חוסר פעילות או פציעה, עלולים לפגוע בגמישות ה-fascia ולהפוך אותו לנוקשה יותר, מה שיוביל ליציבה לקויה, להגבלת התנועה ובסופו של דבר לבעיות נוספות אחרות.
– בעת טיפול בעיסוי רפואי באשקלון, המטפל יתמקד בצרכים ובתפקודי הגוף שלכם. אם הכאב שלכם נובע מגורם כלשהו, המטפל בעיסוי רפואי יתמקד בכך ולאו דווקא בתסמיני המחלה.

מדוע לבחור בעיסוי רפואי באשקלון?

מטרתו של עיסוי רפואי באשקלון היא להשיג תוצאות הבאות לביטוי בתפקוד טוב יותר של הגוף. המטפל יכול לעבוד על מספר בעיות רפואיות, הן כרוניות (שנמשכות זמן רב), והן חריפות (שהתרחשו לאחרונה וניתן יהיה לטפל בהן בעתיד הקרוב). בעיות אלה יכולות לכלול:
– פגיעות חוזרות ונשנות עקב ישיבה או עמידה ממושכות במשך מספר שעות בכול יום.
– מיגרנות, כאבי ראש מקבציים, כאבי ראש ממתח, או כאבי ראש כתוצאה מבעיה בסינוסים.
– כאבי ׳צליפת שוט׳.
– הפרעה במפרק ה- Temporomandibular(לסתי – רקתי) ובשרירים.
– מתיחה או נקע (לאחר שהדלקת פוחתת).
– כאבי גב תחתון.
– דלקת בגידים.
– הקרנת כאב.
– רקמה צלקתית, לאחר ניתוח ובאישור הרופא.
– כתף קפואה.

עוד כתבות בנושא:

טיפול שיאצו >> | טיפול בדורבן ברגל >>

מה ההבדל בין עיסוי רפואי לעיסוי המסורתי?

עיסוי רפואי באשקלון מבוסס על עיסוי מפורט יותר מהעיסוי המסורתי. התחושה בעיסוי הרפואי עשויה להרגיש עמוקה יותר מעיסוי ההרפיה המסורתי. אתם גם עשויים לחוות רגישות רבה יותר כאשר המטפל מעסה את הגוף לעומק, דרך הרקמות. מסיבה זו, חשוב ליידע את המטפל, במהלך העיסוי הרפואי, אם הלחץ שלו עמוק מדי או לא נוח לכם.
המטפל עשוי להשתמש בשילוב של מספר טכניקות במהלך העיסוי הרפואי. לדוגמה, עיסוי רקמות עמוק משולב עם שחרור ה-myofascial (רקמות החיבור בין השרירים), או עם טכניקות מתיחה הדורשות מהמטופל להגיב לסירוגין באופן פסיבי והתנגדותי. פנו עוד היום אל מרכז לרפואה משלימה של אתי קגן לקביעת תור.

 

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.