תמונה של דיקור סיני

דיקור סיני פועלת כך. בעזרת החדרת מחטים לנקודות המיוחדות שנבחרו מגרים את המקום ואז מתחיל תהליך שבמהלכו האבר הפגוע והאחרים הקשורים אליו מתחילים להשתקם. הגירוי גורם לשחרור חומרים כימיים בעלי תכונות אנטי דלקתיות ומשככות כאבים.

כך נוצרת הקלה רבה על האזור הרגיש ועל הגוף משתלטת הרגשה נינוחה. הטיפול עצמו אינו כואב ולכל היותר ירגיש המטופל עקצוצים קלים במקום הדקירות. הוא טוב למטופלים בכל הגילאים כולל ילדים ותינוקות. הוא יכול להקל על בעיות שלד ושרירים כאבי ראש, בעיות מחזור, מחלות פנימיות ועוד. בנוסף, ילדים הסובלים מבעיות רגשיות יכולים להיעזר ב- דיקור סיני וההשפעה עליהם אפקטיבית יותר מאשר אצל מבוגרים.

דיקור סיני יעיל המעניק הקלה מיידית בכאבים

הרפואה המסורתית ממליצה אף היא על דיקור סיני.  אורך הטיפול ותדירותו תלויים בסוג הבעיה, בגיל המטופל ובעוד פרמטרים שונים. טיפולים יכולים להימשך לאורך זמן משתנה. צריך לקחת בחשבון שיש צורך באורך רוח עד להרגשת אפקט הטיפול.

ככל שהזמן מתקדם כן יהיה לו השפעה גוברת והולכת. מומלץ לסיים את כל שלבי הטיפול ברצף אחד ארוך ולאחר מכן, לבצע טיפולי תחזוקה על בסיס שנתי. יעילות הטיפולים הוכחה לאורך עשרות שנים למגוון רחב של אוכלוסייה. מומלץ מאוד לקבל טיפולי דיקור סיני ממומחים בעלי ידע נרחב וניסיון עשיר. במקרים רבים, טיפולים אלו פותרים בעיות או לפחות מקלים עליהם וכל זאת ללא החדרת תרופות וחומרים מסוכנים אחרים.

דיקור סיני לבעיות עייפות

החיים המודרניים אצל רבים הינם אינטנסיביים וכרוכים במעגל אין סופי של התרוצצויות הדורשות אנרגיה רבה. הלחץ רב נובע מעבודה, מתחזוקת בית ומשפחה, מטיפול בילדים צעירים ובהורים מזדקנים ועוד. אין פלא, שרבים סובלים מעייפות רבה המשפיעה עליהם לרעה.

עייפות יכולה  להיות עייפות פיזית שמשפיעה על איברי גוף שונים חיצוניים ופנימיים, ו/או עייפות רגשית שמקורה במאמץ מחשבתי בלתי פוסק.

הוא גורם לטרדות וחוסר מנוחה של הראש החושב במצב של ערות ובמצב של שינה.  יש אפשרות להתמודד היטב עם בעיית העייפות בשיטות שונות שאחת מהן היא באמצעות דיקור סיני.

דיקור סיני – טיפול אלטרנטיבי מושלם

דיקור סיני הינו טיפול אלטרנטיבי נפוץ. במהלכו מחדירים מחטים דקות סטריליות לשכבת העור העליונה באזורים נבחרים. המחטים מעוררים את המערכות השונות ונוצרת זרימת אנרגיה חדשה וטובה אל הגוף. כך תשתפר התחושה היום יומית והתפקוד המנטאלי והפיזי.

טיפול זה נעשה בקליניקה מסודרת אשר בבעלות אתי קגן. תחילת הטיפול הוא בתחקור הלקוח לגבי הבעיות מהן הוא סובל. יש צורך להגיע עם תוצאות של בדיקות דם וצילומי דימות אם יש כאלו.

למטפל חשוב לקבל מידע על הסיבות שבגינם מגיע הלקוח על מנת להתאים לו את הטיפול  המתאים ביותר. סימפטומים אפשריים המבטאים עייפות יכולים להיות כאבי ראש, נוקשות בלסתות, טעם מר בפה, כאבי צלעות ועוד. לעיתים, תאובחן העייפות בגלל בעיות בבלוטות התריס, בגלל אנמיה, סכרת לא מאוזנת, הפרעות הורמונאליות ועוד.

תמונה של דיקור סיני ברחובות

הטיפול כולל מספר פגישות

טיפול דיקור סיני כולל מספר פגישות שנקבעות על פי  הצורך והמצב. לרוב, לאחר מספר פגישות קטן יוכל המטופל להרגיש הקלה בבעיה. מקור הדיקור הסינית היא ברפואה הסינית אשר התחילה להתפתח בשנים קדומות ולמעלה  מ 2500 שנים.

התורה קובעת שבגוף יש מרדיאנים שהינם ערוצים בהם זורמת אנרגיה. לנקודות שונות לאורכם  יש השפעה על איברים שונים בגוף וטיפול בהם מביא להקלה בגוף. שתי דוגמאות מתוך כמה אפשרויות: עייפות יכולה להתבטא גם  באיברים פנימיים כמו טחול וראות. טיפול דיקור בעייפות שמשפיעה על הראות יכול לסייע גם להתגבר על קשיי נשימה, ולהקל בבעיות הצטננות חוזרת והזעה.

טיפול דיקור לגבי טחול יסייע גם לשפר סימפטומים הקשורים בבעיה כמו חוסר תיאבון, חולשת שרירים, נפיחות ויציאות רכות.

דיקור סיני

צריך לזכור, כי יכול להיות מצב בו העייפות נובעת מכמה סיבות גם יחד. שילוב של סיבות כמו תזונה לקויה, תופעות לוואי של נטילת תרופות, מחלות ממושכות, תקופות הריון ושינויים הורמונאליים ועוד.

המטפל יאבחן את הסיבות הללו ויבצע טיפול מקיף. הטיפול אינו כרוך בכאבים ובתופעות לוואי וזה אחד מיתרונותיו. כמובן, שאין צורך לקחת שום תרופה מכל סוג שהוא לפניו ולאחריו. המרכז שלנו, המרכז לרפואה משלימה של אתי קגן,  מתמחה בטיפולי דיקור סיני ברחובות ובטיפולים אלטרנטיביים אחרים. יש ברשותנו ידע רב וניסיון מצטבר בתחום. אנא פנה אלינו לצורך קבלת מידע, ייעוץ וטיפול.

במרכז לרפואה משלימה של אתי קגן מוצעים טיפולי דיקור סיני ברחובות מקצועיים הניתנים על ידי טובי המטפלים, לצד טיפולים נוספים מעולם הרפואה המשלימה. אנו מאמינים בקשר הדוק בין גוף לנפש וביכולתו של הגוף לרפא ולחזק את עצמו באמצעות כלים וסיוע מתחום הרפואה הטבעית.

דיקור סיני ברחובות, אשקלון, אשדוד ולכל תושבי גדרה והסביבה

כל תכנית טיפולים בבית אתי קגן מתחילה בקשב והיכרות עם המטופל וצרכיו ומסתיימת בתחושה טובה ויציאה אל אורח חיים בריא ונכון למטופל.

המרפאה נמצאת בגדרה ומספקת מענה בדיקור סיני לתושבי גדרה, אשדוד, אשקלון רחובות והסביבה. 

 

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.