תמונה של מה ההבדל בין עיסוי רפואי לעיסוי שוודי

מה ההבדל בין עיסוי רפואי לעיסוי שוודי? – קיבלתם המלצה לעיסוי רפואי ואתם סקרנים לדעת מה מבדיל את העיסוי הרפואי מהעיסוי השוודי? המשיכו לקרוא ותגלו את ההבדלים. יש אמנם דמיון בין שני העיסויים אבל הם נבדלים זה מזה בלחץ, בטכניקה, בשימוש המיועד ובאזורי המיקוד. עיסוי רפואי הוא למעשה עיסוי רקמות עמוק יותר המתמקד בבעיה הספציפית, מכוון לשכבות הפנימיות של השרירים והגידים, ומסייע לריפוי על ידי הרפיית השרירים והרקמות באזור המטופל.

אז מה ההבדל בין עיסוי רפואי לעיסוי שוודי? הנה כמה מהמאפיינים המרכזיים של כל אחד מהעיסויים הללו.

מה ההבדל בין עיסוי רפואי לעיסוי שוודי

מה ההבדל בין עיסוי רפואי לעיסוי שוודי? ובכן, עיסוי רפואי דומה לעיסוי שוודי אך הוא מעמיק יותר ומיועד למטרה אחרת. עיסוי רפואי מתאים לאנשים עם פציעות, לספורטאים ולרצים, כמו גם לאנשים עם מצבי כאב כרוניים כמו: פיברומיאלגיה או כאבים כרוניים בגב התחתון.

כשאתם תוהים מה ההבדל בין עיסוי רפואי לעיסוי שוודי, חשוב להבין שהעיסוי הרפואי מכוון לשכבות הפנימיות של השרירים, הגידים העור (fascia), ולרקמת החיבור הצפופה. עיסוי זה משתמש בתנועות לישה, משיכות ארוכות, תנועות מעגליות עמוקות ותנועות פאסיביות למפרקים, ומפעיל לחץ רב שעשוי להיות די כואב.

על מנת להגיע לרקמת השריר העמוקה, יעסה המטפל הרפואי את השרירים, שכבה אחר שכבה, יפעיל יותר ויותר לחץ וישתמש בטכניקות מיוחדות כשהוא נעזר באצבעות, באגרופים ולעתים גם במרפקים, כדי להגיע לרקמה העמוקה המכווצת ולמתוח אותה.

כשאתם שואלים מה ההבדל בין עיסוי רפואי לעיסוי שוודי, חשוב להבין שהעיסוי הרפואי, כשמו כן הוא! עיסוי זה מקל על הריפוי באמצעות שחרור השרירים והרקמות המכווצים באזור המטופל. עיסוי זה יכול להגביר את זרימת הדם לרקמות הרכות ולהפחית את הדלקת.

שירותים נוספים:

על עיסוי שוודי

עיסוי שוודי הוא אחת מטכניקות העיסוי הנפוצות ביותר, שנועדה לקדם הרפיה על ידי שחרור מתחים בשרירים.

כשדנים בשאלה מה ההבדל בין עיסוי רפואי לעיסוי שוודי, נראה כי העיסוי השוודי הוא לרוב עדין יותר ומיועד לאנשים שרוצים להפיג מתחים ולהירגע. המטרה של העיסוי השוודי היא לשחרר שרירים שנתפסו במהלך פעילויות יומיומיות כמו ישיבה ליד המחשב או פעילות גופנית, והוא יכול להועיל מאוד לאנשים הסובלים ממתח רב בגב התחתון, בכתפיים או בצוואר.

לסיכום:

במהלך העיסוי השוודי המעסה משתמש בתנועות הליטוף והלישה המאפיינות את העיסוי הרפואי אבל הלחץ שהוא מפעיל יהיה בדרך כלל קל יותר מהלחץ שמפעיל המעסה הרפואי.

טכניקות העיסוי השוודי מיועדות להרגיע, לעורר קצות עצבים, להגביר את זרימת הדם ואת ניקוז הלימפה. עיסוי שוודי מסורתי מערב את כל הגוף, ומתחיל כשהמטופל שוכב על הגב או על הבטן, ובהמשך מתהפך. אם המטופל סובל מכאב באזור בגוף שמציק לו במיוחד, כמו צוואר תפוס, הוא יכול לבקש מהמעסה להקדיש זמן רב יותר לאזור זה. בנוסף, בהתאם להעדפות של המטופל הוא יכול לבקש מהמעסה להפעיל לחץ קל יותר, בינוני או חזק יותר.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.