תמונה של מטפל שיאצו

מחפשים מטפל שיאצו? בואו להכיר את יתרונות הריפוי של שיטת השיאצו? מתח, סטרס ועייפות הם מצבים יומיומיים בתקופה המודרנית שבה אנחנו חיים. למרבה הצער, מתח מוגזם עלול לגרום לבעיות בריאות שונות. כדי שזה לא יקרה, חשוב לקחת חופשה באופן קבוע כדי להירגע ולהתפנק קצת. אחת האפשרויות להחזיר לעצמכם את האיזון הפנימי היא לקבל עיסוי שיאצו.

מטפל שיאצו – עיסוי שיאצו הוא טיפול נעים ומרגיע

שיאצו הוא סוג של עיסוי שמקורו ביפן שם הוא מהווה חלק מהרפואה המסורתית. העיסוי מורכב מהפעלת לחץ בעזרת האצבעות על נקודות אקופרסורה שונות בגוף כדי לעורר אותן ולאזן את האנרגיות בגוף.

מטפל שיאצו מציע לכם שיטת ריפוי הוליסטית המסייעת לאזן את זרימת האנרגיה בגוף, וכתוצאה מכך מובילה לתהליך ריפוי עצמי. העיסוי מאוד נעים ומרגיע, ויש לו השפעה חיובית על הרווחה הכללית שלכם.

טכניקות המאפיינות את השיאצו

במשך מאות בשנים הוקדשו הטכניקות העתיקות של השיאצו להליך ריפוי טבעי של בעיות בריאות רבות. מטפל שיאצו יכול לעזור למקרים כמו: דלקת פרקים, בעיות עיכול, נדודי שינה, עייפות חרדה, כאבים בעמוד השדרה ובצוואר, כאבי מחזור וכאבי ראש.

עיסוי על ידי מטפל שיאצו משלב את החוכמה, הידע והניסיון הקשורים לריפוי האלטרנטיבי ומבטיח הרמוניה לגוף ולנפש. הטיפול נעשה תוך שימוש בטכניקות עיסוי שונות שבהן המטפל משתמש באצבעות, בכפות הידיים, במרפקים, בברכיים וברגליים שלו. כיוון שהמטפל משתמש גם במשקל גופו, העיסוי נעשה על מזרון המונח על הרצפה.

כדי שהמטפל יוכל להפעיל לחץ על נקודות האקופרסורה ולפתוח חסימות אנרגטיות, חשוב להגיע לטיפול עם בגדים קלים.

מאמרים נוספים:

מגע – הבסיס של הרפואה המזרחית

התהליך הקסום של הריפוי העצמי מבוסס על מגע נכון המופעל על ידי מטפל שיאצו בנקודות הנכונות בגוף. עיסוי שיאצו הוא צורה עדינה יותר של פיזיותרפיה, שבו נעשה שימוש במגע על מנת למתוח שרירים ולהרפות אותם וכדי להביא את המערכת האנרגטית להרמוניה. במובן מסוים, שיאצו הוא גם שיטה טיפולית וגם שיטה מונעת, כי הוא מגביר את רמות האנרגיה בגוף, מונע הפרעות במערכות הגוף ומתקן נזקים הנגרמים ממתח, פציעה או מחלה.

רוצים להבין מה זה שיאצו המאמר הזה במיוחד בשבילכם>>

היתרונות של השיאצו

עיסויים, בלי קשר לסוג העיסוי, עיסויים תמיד מועילים לרווחה ולרוגע הכללי. אבל עיסוי שיאצו מציע מתיחה פסיבית נהדרת של כל הגוף, ממריץ את כל המערכת ואת מחזור הדם ועוזר לסילוק הרעלים מהגוף.

עיסוי שיאצו יכול להחזיר את החיוניות, לחזק את המערכת החיסונית ולהמריץ את מערכת ההגנה של הגוף. מכיוון שהעיסוי מרגיע את הגוף והנפש, הוא יכול להועיל לזירוז ההחלמה לאחר מחלה או לאחר מעבר ניתוח קל.

לבסוף, הידעתם שביפן העתיקה המטפלים הראשונים בשיאצו היו עיוורים? זאת משום שהעיוורים מפתחים חוש מישוש חד יותר, מה שמהווה יתרון חשוב בעת הטיפול בשיאצו, כי למגע עבור מטפל שיאצו, יש חשיבות מהותית.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.