תמונה של מסאג לנשים בהריון

מאז ומעולם, מצאו נשים בהריון רוגע ונחמה בקבלת מסאג׳ טיפולי. עיסוי זה אידיאלי להפגת מתחים, להפחתת כאבים בשרירים ולהגברת הבריאות הכללית. מסאג׳ הוא דרך בטוחה ויעילה להעביר את חודשי ההריון בדרך הנוחה והנעימה ביותר.

אם את תוהה כיצד מסאג לנשים בהריון יכול להועיל לך, הנה 5 דברים שכדאי לך לדעת:

עיסוי מסדיר את ייצור ההורמונים:

לפי אחד המחקרים, מסאג לנשים בהריון מגביר את ייצור ההורמונים הקשורים להרפיה ולהפחתת מתחים. הורמונים אלה מקדמים מצב רוח טוב יותר ותפקוד לב ריאה משופר יותר.

מחקר שבדק נשים שקיבלו עיסוי דו-שבועי במשך 5 שבועות, מצא כי גופן הכיל:

  • רמות נמוכות יותר של הורמוני לחץ (נוראפינפרין וקורטיזול)
  • ורמות גבוהות יותר של הורמוני הרפיה (סרוטונין ודופמין) שיכולים להדוף דיכאון וחרדה. הורמונים אלה חיוניים במיוחד לנשים שהתמודדו בעבר עם חרדה ודיכאון.

עיסוי מפחית נפיחות ובצקות

תופעת הבצקת שכיחה בעיקר בשלבים המאוחרים יותר של ההריון. בתקופה זו מתרחשת ירידה במחזור הדם ועלייה בנפח הדם בגוף ובלחץ המופעל על ידי הרחם על כלי הדם העיקריים. מצב זה עשוי להוביל לבצקת מטרידה. למרבה המזל, מסאג׳ לנשים בהריון יכול לעזור לפתור בעיה זו, או לפחות לצמצם אותה.

מכיוון שמסאג׳ לנשים בהריון ממריץ את הרקמות הרכות ועוזר לפזר את הנוזלים, הוא יכול להפחית את הנפיחות ולעזור לך להרגיש בנוח לאורך כל חודשי ההריון. העיסוי הרפואי גם ממריץ את כלי הלימפה ומקל על הסרת הפסולת והשארת הגוף נקי ובריא.

עוד טיפולים שתמצאו אצלנו:

טיפול רפלקסולוגיה מתקדם >> 

טיפול שיאוצו שיגרום לכם להרגיש טוב יותר>>

עיסוי מגביר את הנוחות

אחת הבעיות הנפוצות במהלך ההיריון היא כאב עצבי, ובמיוחד כאב בעצב הסכיאטיקה (Sciatic nerve). כאשר הרחם המוגדלת מפעילה לחץ על השרירים בגב התחתון וברצפת האגן, הלחץ עלול לפגוע בעצב הסכיאטיקה באזור הירך ולגרום לכאבים חדים.

מסאג׳ לנשים בהריון מפחית את הלחץ על עצבים מודלקים ובכך יכול לפתור את כאבי עצב הסכיאטיקה לחלוטין.

מסאג לנשים בהריון -למה זה עוזר?

העיסוי עוזר לאימא לעתיד לשמור על יציבה נכונה ולהתמודד עם מערך הגוף המשתנה שנגרם על ידי העובר הגדל ברחם. העיסוי מגביר את טונוס השרירים ואת גמישותם, ומקל על האישה ההרה לשאת משקל נוסף.

למעשה, עיסוי עוזר הן לאם והן לתינוק להתכונן בצורה הוליסטית ללידה בריאה, ללא סיבוכים.

מסאג לנשים בהריון שיפור מחזור הדם

במהלך ההיריון, הגוף שלך מייצר דם רב יותר בשיעור של 60%-50%. משום כך חשוב שמחזור הדם שלך במשך ההיריון יהיה תקין. למרבה המזל, טיפול בעיסוי מקל על מחזור הדם כי הוא תומך בהחזרת הדם ללב ובהגברת זרימת הדם לרחם ולשליה. העיסוי גם מקל על הגוף לעבד נפחי דם מוגברים ולהבטיח חזרה תקינה של דם ללב.

לבסוף, הטיפול בעיסוי מציע ריפוי חלופי בטוח וטבעי, שלא כרוך בנטילת תרופות לשיכוך כאבים שעלולה להיות מסוכנת לאם ולתינוק.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.