אדם עייף

 

כמעט כל אדם בגיל כזה או אחר סובל או יסבול מתופעת הנחירות. נחירות פוגעות בשינה ומפריעות לסובבים שלנו, דבר העלול לפגוע ביחסים עם בן או בת הזוג ובעיקר משפיעות על היומיום שלנו. אבל נחירות היא לא גזר דין מוות יש דרכים לטפל בה ולהקלה.

מקור רעש הנחירות

רעש הנחירה נוצר כשהאוויר שאנחנו שואפים ונושפים נתקל ברקמות הרכות שמצויות לאורך צינור דרכי האוויר דבר המשפיע על זרם הנשימה שלנו.זה נובע מהרפיית השרירים בפה ובגרון וזה חוסם את דרכי הנשימה ואז נשמע הצליל של הנחירה. חסימה זו עלולה להיות ארוכה ואף לגרום לדום נשימה.בעבר היה נטייה לחשוב שנחירות נובע מאף סתום או התקררות אבל בהתפתחות הרפואה הבינו שזה תופעה שיכולה להגרם מסיבות רבות כולל מסוכנות.

למה חשוב להתמודד עם נחירות?

1.ראשית שיפור התפקוד היומיומי- בעת הנחירות לעיתים השינה פחות טובה וזה משפיע על היום יום שלנו. ברגע שנפחית את תופעת הנחירות ככה נישן טוב יותר והיומיום שלנו יהיה טוב יותר.

2.ניהיה רגועים יותר- אנשים הסובלים מנחירות ומהפרעות שינה נהיים יותר עצבניים ויותר דכאוניים כתוצאה משינה לקויה. שיפור תופעת הנחירות תעניק שלווה יותר וכך גם תפקוד טוב יותר.

3.שיפור הזוגיות- שאחד מבני הזוג או בנות הזוג סובל מהפרעות נחירה לעיתים זה מביא לריבים,לתסכולים מצד בני הזוג ועלול לדרדר את היחסים באופן ממשי. הפתרון שזוגות מתמודדים איתם כיום הוא לישון בחדרים נפרדים אך זה לא פתרון אולטימטיבי ליחסים, לכן, שיפור הפרעות נחירה ישפר את הזוגיות של בני הזוג כדי שיוכלו להמשיך לישון ביחד וברוגע.

4.נחירות לילדים- אם אחד הילדים שלכם סובל מנחירות זה עלול לפתח אצלו התנהגות לא תקינה ולכן חשוב לטפל בזה מבעוד מועד.

5.מחקרים מעידים על אנשים שטיפלו בבעיות הנחירה שלהם איכות החיים שלהם השתפרה באופן מדהים.

שירותים נוספים שתמצאו אצלנו:

טיפולי שיאצו>>

אבנים בכליות טיפול>>>

גורמים נפוצים לנחירות

1.זקנה- בשנים המתקדמות שלנו השרירים נהיים יותר רפויים והרקמות יורדות למטה דבר הגורם לנחירות כל הלילה.

2.משקל כבד-אנשים הסובלים מעודף משקל נוטים יותר לסבול מהפרעות נחירות.אצלם הטיפול צריך להיות שונה ובדגש על תזונה נכונה

3.מחלות שרירים-אנשים הסובלים מבעיות שרירים,דלקות שרירים עלולים לסבול יותר מנחירות.אלה אוכלוסייה שיהיה יותר קשה לטפל בבעיית הנחירות.

4.דום נשימה-דום נשימה נגרם ממצבצב שבו דרכי האוויר העליונות נסגרות בזמן השינה. בעקבות זאת רמת החמצן בדם יורדת, וישנה פגיעה באיכות השינה והפרשה של הורמוני סטרס. מטופלים שסובלים לאורך זמן מתסמונת דום נשימה בשינה נוטים לסבול מעייפות מוגברת.

5.בעיות שקדים-אנשים הסובלים מגיל קטן בבעיות שקדים עלולים לסבול מנחירות.

6.אלכוהול מופרז-מי ששותה הרבה אלכוהול כדאי שיפסיק ויוריד את המינון.שימוש יתר באלכוהול עלול לפגוע בגוף ולגרום בין היתר להפרעות נחירה.

7.שימוש בתרופות-אנשים הלוקחים תרופות באופן יומיומי עלולים לסבול מהפרעות נחירה.אם יש נזק שנגרם לכם כתוצאה מהתרופות יש ליידע את הרופא בהקדם כדי שימצא לכם פתרון חלופי.

פתרונות לנחירות

ישנם בשוק כל מיני פתרונות שונים לנחירות על חלק אלה עובדים ומצליחים ועל חלק משהו אחר מצליח.אנחנו מציעים לנסות את הכל ובעיקר להשתמש בטיפול טבעי לנחירות ,אלה חלק מהדברים:

1.מזרן מגנטי לטיפול בנחירות במהלך השנים נערכו מחקרים והוכח ששימוש במגנטים משפר את זרימת הדם ומשפיע לטובה על השינה ועל הנחירות.ההשפעה של המגנטים יוצר שדה מגנטי טבעי דבר העוזר לשמור על תקינות הגוף.

2.מכשיר cpap-זו שיטה להפעלת לחץ על הגרון

3.תכשירים טבעיים בבתי מרחקת-יש כל מיני תכשירים טבעיים שאפשר לקנות בבית מרקחת לטיפול בנחירות.מדובר בתרסיסים שצריך לשים אותם באף.

4.מדבקות נגד נחירות-שיטת טיפול נוספת היא מדבקות נגד נחירות שמרימה את הרקמה.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.