תמונה של רפואה משלימה בראיה הוליסטית

החיים המודרניים דורשים מאתנו יותר, הרבה יותר ממה שהורגלנו בעבר, תעבורת המידה המהירה, הצורך להספיק הכל, להיות מעודכן, לזוז ולנוע מכל מקום הם אלו, שמביאים לרמות לחץ גבוהות במיוחד. שחיקה, עייפות, כאבי פרקים, שרירים, מתח, השמנת יתר, תזזיתיות וחוסר שקט פנימי הם רק חלק מהתסמינים של אורך חיים זה, שגובה מאתנו מחיר בריאותי כבד.  כיצד הרפואה המשלימה יכולה לסייע ולהקל על אלו?

רפואה משלימה – התרופות נמצאות בטבע

רפואה משלימה או בשמה האחר רפואה הוליסטית היא חוכמה עתיקת יומין, שהתפתחה במדינות המזרח הרחוק, אבל לא רק, במטרה להקל על תסמיני הלחץ והמתח, שגובה אורך החיים המודרני והמערבי.
תחומים כמו: שיאצו, טווינה, נטורופתיה, קרניו- סקראל, צ'י קונג, הידרותרפיה, יוגה, צמחי מרפא, פרחי באך, אירידולוגיה, פסיכוטרפיה גופנית, טיפול באמצעות בעלי חיים, כדורי הרגעה טבעיים ורפלקסולוגיה מרכיבים אותה, ומציעים סגנון טיפול קצת אחר מהטיפול הקונבנציונלי, המבוסס על סימפטום ומציאת פתרון לבעיה באמצעות תרופה.

כתבות נוספות:

כאבים בגוף מלחץ נפשי

טיפול בדורבן ברגל

הסימפטום הוא חלק ממכלול שלם

ברפואה משלימה ההסתכלות היא הוליסטית, ולא רק נקודתית על תסמינים של חום, פצעים בגוף, השמנת יתר או חולשה כללית. המטופל בדרך כלל מתושאל על אורך החיים שלו, התזונה שלו, שעות השינה שלו ומידת הלחץ היומי, שהוא מתמודד עמה, לאחר הבנה התמונה השלמה, קל יותר להתאים לו טיפול עדין, המבוסס על כדורי הרגעה טבעיים, שמקורם בצמחי מרפא, פירות ופרחים, ומטרתם להשרות שלווה ושקט, ללא הסיכון של תופעות לוואי, רגישויות או אי התאמה.

מהי מידת האפקטיביות של הטיפול המשלים?

בשונה מהטיפול הקונבנציונלי, שמעוניין להשמיד את המחלה באמצעות אנטיביוטיקה, הטיפול המשלים תומך בגוף ומעודד אותו להירפא בעצמו, שימוש באמצעים כמו כדורי הרגעה טבעיים, מאפשר להקל על מכאובים שונים ולהעניק לגוף את המנוחה הכה חשובה, שבזכותה הוא יתרפא. אחרי הכל, בגישה ההוליסטית- טבעית, הנפש והגוף אחד הם, קשורים אחד בשני, משדרים ומדברים אתנו, וכל שנותר לנו הוא להקשיב למסרים, לתקן ולהשתנות בהתאם. ולכן מידת האפקטיביות של הטיפול המשלים יכולה לבוא לידי ביטוי בטווח הארוך והמתמשך, בהסתגלות לאורך חיים מאוזן יותר, אשר מצליח להביא גם להרפיה ולהרגיעה.

אילו סוגי כדורי הרגעה טבעיים קיימים?

בשוק ישנם מספר סוגים של כדורי הרגעה טבעיים, חלקם נותנים מענה למתח נפשי ומקלים עד מאוד בכל הנושא של קיים בהירדמות ושינה, הם רלוונטיים ביותר בתקופות של פוסט- טראומה, מתח ולחץ.
חלקם מבוססים על צמחים עדינים מאוד, כמו פרחי באך, מגיעים, בדרך כלל, בטיפות, ומהווים מן "ערכת עזרה ראשונה" במצבים בהם קיים מתח רב עד מאוד, כמו בתקופות של בחינות, ראיונות עבודה והתחלות חדשות.

רפואה משלימה רואה את הטבע כתרופה הטובה ביותר לגוף האדם, ומנגישה אותו באמצעות אורך חיים בריא יותר, שיבוא לידי ביטוי בתנועה נכונה, תזונה וכמובן, עזרה נקודתית מצמחי מרפא.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.