עבודה

בשל המצב הבטחוני המתוח בישראל רבים מוצאים את עצמם במצבי לחץ וחרדה. בלי להתייחס לחרדה הכלכלית רבים עשויים למצוא את עצמכם חרדים, מה שמשפיע על המצב הבריאותי שלהם. אין ספק כי המצב הבטחוני בישראל הפך את החיים של כולנו למתוחים יותר וכיום רבים מחפשים אחר פתרונות שונים להירגע. אין מדובר בתרופת פלא, אלא בשיטות שונות אשר כל אחת מהשיטות כוללת יתרונות וחסרונות אשר עשויים להוביל למצב של רוגע.

קיים קשר הדוק בין הגוף והנפש

לפי הרפואה הסינית, קיים קשר הדוק בין הגוף והנפש ולכן מצב כמו חרדה עשוי להוביל למתח נפשי רב אשר ישפיע על מכלול ההתנהגות. תזונה הכוללת שתייה רבה של מים ועיסוי באמצעות שמניים אתריים מסייעת להפחתת הלחץ. כאשר חווים לחץ לזמן ארוך הגוף עשוי להינזק ועשויים להופיע סימפטומים שונים כמו למשל בעיות שינה, דיכאון או חרדה.

באמצעות מגע גופני ניתן לשפר את ההרגשה

באמצעות מגע גופני כמו עיסוי , טווינה או שיאצו עשוי להוביל לשיפור ההרגשה ולהורדת המתח.  עיסוי מעודד זרימה של אנרגיות וכך ניתן לשחרר אזורים חסומים. אותן לחיצות הפזורות על גבי אזורים שונים בגוף מעוררות את מערכת העצבים והמערכת מפרישה הורמונים המסייעים לשלווה ושקט.

דיקור סיני עשוי לסייע

גם דיקור סיני עשוי לסייע למצב. מצב בו אנשים מרגשים לחץ הוא מצב הפוגע בתפקוד האנרגטי ולכן חשוב מאד להשיב את האנרגיה לגוף. באמצעות דיקור סיני מתבצעת החדרה של מחטים לאזורים שונים בגוף  במטרה לאפשר לאנרגיה להשתחרר. באמצעות הטיפול ניתן להרגיש טוב יותר – הטיפול מסייע להפחתה בקצב הלב ומחזק את המערכת החיסונית.

ניתן להסתייע גם בצמחי מרפא

יתרה מכך, ניתן להסתייע בצמחי מרפא תוך התייעצות עם גורם מוסמך. התייעצות עם גורם מוסמך תסייע לבחירה מוצלחת של צמחי מרפא.

עוד כתבות בנושא:

טכניקת אלכסנדר נחשבת לאחת השיטות היעילות להפגת מתחים

טכניקת אלכסנדר נחשבת לאחת השיטות הפופולריות ביותר להפגת מתחים וכאבים מיותרים. לשאלה מה היא שיטת אלכסנדר התשובה היא שיטה המסייעת להפגת מתחים- באמצעותה של השיטה ניתן ללמוד לנוע במעגל החיים בצורה טובה יותר ועל ידי כך להימנע מפציעות שונות העשויות לשבש את שגרת החיים.  אין מדובר בתרופת פלא אלא במגוון כלים אשר מסייעים לתחזוקת הקשר שלנו עם הגוף. באמצעותה של  השיטה ניתן לשמור על איזון ולהביא להפחתת מתחים, גם באירועים מלחיצים פחות.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.