תמונה של הכל על רפלקסולוגיה

הכל על רפלקסולוגיה – רפלקסולוגיה משתמשת בטכניקות מסוימות של עיסוי ובמניפולציה המתבצעת על כפות הרגליים והידיים, כדי לעורר בגוף את תגובות הריפוי הטבעיות שיקדמו תחושה של רווחה כללית.

הכל על רפלקסולוגיה

כשרוצים לדעת הכל על רפלקסולוגיה, חשוב להבין שגישה זו מאמינה כי ישנן נקודות רפלקס ספציפיות בכפות הידיים והרגליים המתאימות לכול האיברים, הבלוטות ושאר חלקי הגוף.

בכפות הרגליים בלבד יש יותר מ-7000 קצות עצבים, מה שהופך אותן לאזור רגיש במיוחד. הרפלקסולוגי מאמינה שעל ידי הפעלת לחץ וגירוי של אזורי רפלקס אלה, ניתן לעורר את קצות העצבים, לשחרר חסימות של אימפולסים עצביים ולשפר את זרימת הדם.

בעקבות הטיפול הרפלקסולוגי, המטופל נרגע פיזית ומתמלא באנרגיה. טיפולי רפלקסולוגיה מרגיעים גם את הנפש ובכך הם יכולים להפחית מתח וחרדה.

אגב, אם אתם רוצים לדעת הכל על רפלקסולוגיה, אז לפעמים ניתן להשתמש ברפלקסולוגיה בשילוב עם תרופות, כשיטה טבעית לשיכוך כאבים ולריפוי.

עוד שירותים שאנו מספקים

עיסוי רפואי ברחובות >>  | דיקור סיני ברחובות >> 

נקודות רפלקסולוגיה נפוצות

כדי לדעת הכל על רפלקסולוגיה, צריך להכיר גם את נקודות הרפלקסולוגיה המסוימות הנמצאות בשימוש נפוץ יותר מאחרות. הנה כמה מנקודות אלה:

  • הבוהן הגדולה מחוברת לראש ולסינוסים.
  • הבוהן השנייה מחוברת לגרון ולבלוטת התריס.
  • הבוהן השלישית מחוברת לריאות וללב.
  • הבוהן הרביעית מחוברת למערכת העיכול.
  • הבוהן הקטנה מחוברת לכליות ולשלפוחית השתן.

איך מפעילים לחץ על הבהונות?

כדי לדעת הכל על רפלקסולוגיה, אולי תרצו גם להבין כיצד מעסים את בהונות הרגליים. ובכן, הרפלקסולוגים משתמשים לעתים קרובות באגודלים או באצבעות שלהם כדי להפעיל לחץ על נקודות רפלקסולוגיה אלה. הם עשויים להשתמש גם בכלים מיוחדים, כמו מקל רפלקסולוגיה או אבן רפלקסולוגיה, כדי להפעיל לחץ על נקודות הרפלקס הספציפיות שיקדם ריפוי בחלקים אחרים של הגוף.

למה לצפות מהטיפול הרפלקסולוגי

ואם אתם באמת סקרניים לדעת הכל על רפלקסולוגיה, בטח מעניין אתכם מה צפוי לכם במהלך הטיפול הרפלקסולוגי.

  • לפני תחילת הטיפול – טיפול רפלקסולוגי סטנדרטי אורך כשעה. לעתים ניתן להאריך את המפגש ל-90 דקות.

במפגש הראשוני, הרפלקסולוג יסקור את ההיסטוריה הרפואית שלכם, את אורח החיים, את התזונה שלכם ויברר כיצד אתם מרגישים פיזית ורגשית, כדי שיוכל להתאים את הטיפול לצרכים שלכם.

במהלך הטיפול

לאורך כל הטיפול תישארו בלבוש מלא, למעט כפות הרגליים שיישארו חשופות. הטיפול מתבצע כשאתם על כיסא הטיפולים המתכוונן ולפני הטיפול עצמו, הרפלקסולוג ינקה בעדינות את כפות הרגליים שלכם.

במהלך הטיפול, הרפלקסולוג ילחץ בעדינות עם האגודלים והאצבעות על כל חלקי כפות הרגליים שלכם, ויציין אזורים בעייתיים.

אל תדאגו לגבי מראה כפות הרגליים שלכם. למעשה זה עוזר לרפלקסולוג להבין טוב יותר את מצבכם הבריאותי ואת מצב הרווחה שלכם.

הטיפול בכפות הרגליים לא אמור לדגדג ובדרך כלל הוא נעים ומרגיע. יתכן שמדי פעם תרגישו אי נוחות קלה וחולפת. זה קורה כשזרימת הדם מומרצת ופותחת את חסימות קצות העצבים בכפות הרגליים. רוצים להתייעץ עם אתי קגן מהמרכז לרפואה משלימה חייגו עכשיו – 08-8699101

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.