תמונה של רפלקסולוגיה צוואר תפוס

כאבי גב, צוואר וכתפיים הם מנת חלקם של מיליוני אנשים ברחבי העולם. אבל האם ידעתם שכל מתח בכפות הרגליים, בידיים ובפנים יכול להשפיע על מה שקורה באזורים אחרים בגוף? בין אם מדובר בכאבים, במתח מצטבר או בבעיות שינה, הרפלקסולוגיה יכולה לעזור לכם.

רפלקסולוגיה צוואר תפוס – היא טיפול משלים לא חודרני המתבסס על התיאוריה של הרפואה הסינית העתיקה לפיה הפעלת לחץ עדין על נקודות רפלקס מסוימות בגוף, מדרבנת את המערכת העצבית לפתוח מסלולי אנרגיה חסומים.

אודות הצוואר – מבנה ובעיות נפוצות

הצוואר בנוי מעמוד השדרה הצווארי, השרירים והעצבים הצוואריים. למעשה, מעמוד השדרה הצווארי יוצאים 8 עצבים צוואריים המעבירים תחושות (כולל כאב) מאזורים בעור אל המוח.

רפלקסולוגיה צוואר תפוס – מצבים של צוואר תפוס ונוקשה הם שכיחים למדי ומטופלים באופן קבוע על ידי רפלקסולוגים. בעיות צוואר אקוטיות או כרוניות עשויות לנבוע ממספר גורמים, כמו:

  • מום גנטי או מולד
  • תאונה או טראומה
  • יציבה לקויה
  • ניוון הקשור לגיל
  • מחלה, כמו דלקת פרקים

בתסמינים הנובעים מבעיות בצוואר (כמו כאבי ראש, מגבלה בתנועת הכתפיים, עקצוץ באצבעות ועוד), ניתן לטפל בנפרד. עם זאת, הרבה יותר יעיל לזהות ולטפל בגורם הישיר לבעיה.

בעת טיפול ב- רפלקסולוגיה צוואר תפוס – ניתן לשלב את הטיפול הרפלקסולוגי יחד עם דיקור סיני, כדי להציע תוצאות ריפוי מהירות יותר.

רפלקסולוגיה צוואר תפוס

רפלקסולוגיה צוואר תפוס – החדשות הטובות הן שניתן לקבל טיפול בכפות הרגליים שישחרר את הצוואר התפוס שלכם.

טיפול ב- רפלקסולוגיה צוואר תפוס – יכול להחזיר את האיזון הטבעי לאזור הצוואר והכתפיים. בעולם העמוס שבו אנחנו חיים, כולנו נוטים להפעיל לחץ עצום על הרגליים שלנו, מבלי שנעניק להן מחשבה נוספת, עד שמשהו בגוף מתחיל לכאוב. ואז אנחנו מגיעים לרפלקסולוג. ההשפעה השלילית של העומס על הרגליים מורגשת בכול הגוף ויכולה להוביל לכאבי ראש, לצוואר תפוס ולבעיות נוספות אחרות.

רפלקסולוג מיומן יתמרן בעדינות את כפות הרגליים שלכם בצורה שיטתית, כדי לטפל באזור הצוואר המתוח שנתפס. הרפלקסולוג יתמקד בעיסוי נקודות בכפות הרגליים המקושרות לאזור הצוואר, כדי להביא לרגיעה ולשחרור המתח שנוצר באזור הצוואר.

עוד שירותים שאנו מספקים :

עיסו רפואי מקצועי >>  | עיסוי במים >> 

כיצד פועלת הרפלקסולוגיה?

כדי להסביר כיצד פועלת רפלקסולוגיה צוואר תפוס נתחיל ממערכת העצבים. מערכת זו היא מרכז הבקרה של כול התנועות המוטוריות והקליטה החושית בגוף. למערכת העצבים יש שתי חטיבות עיקריות התלויות האחת בשנייה:

  • מערכת העצבים המרכזית – המכילה את המוח ועמוד השדרה, והיא מערכת ההפעלה המרכזית של הגוף.
  • מערכת העצבים ההיקפית – השולחת עצבים לשליטה מוטורית מעמוד השדרה לשאר הגוף, כולל לידיים ולרגליים.

הרפלקסולוגיה ממפה את האיברים והשרירים השונים על כף הרגל, על סמך מיקומם של קצות העצבים התואמים. הפעלת לחץ בנקודות ספציפיות בכפות הרגליים, מאפשרת לטפל בחלק המשויך בגוף הזקוק לריפוי, כמו למשל הצוואר.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.