תמונה של עיסוי רפואי משולב

עיסוי רפואי משולב עם דיקור סיני – השילוב בין עיסוי רפואי לשיטת ריפוי אחרת, כמו דיקור סיני, יכול להיות עוצמתי. מחקרים מראים שגם עיסוי רפואי וגם דיקור סיני בנפרד, מציעים שיטות ריפוי מצוינות להפחתת כאב ולשחרור מתח בשרירים, אבל שילוב בין שתי שיטות הטיפול האלה יכול לשפר עוד יותר את ההשפעות החיוביות.

היתרונות של טיפול משולב – דיקור ועיסוי רפואי

עיסוי רפואי משולב עם דיקור יכול לשפר ביתר שאת את המתחים המתחוללים בגוף ובנפש, וכשהם פועלים יחדיו הם מציעים יתרונות עוצמתיים יותר מאשר כשמשתמשים בכל שיטה בנפרד.

  • עיסוי רפואי משולב משחרר את השרירים והרקמות הסמוכות, מנקה את הנפש ומותיר את המטופל עם תחושה עמוקה של רגיעה. המשיכות הארוכות, הנדנוד העדין, המתיחה ושחרור המפרקים במהלך העיסוי הרפואי, יכולים לסלק מתחים, לשפר את זרימת הדם ולהגדיל את טווח התנועה של אברי הגוף השונים.
  • הדיקור הסיני מבוסס על עקרונות הרפואה הסינית המסורתית שמתמקדת בשיפור זרימת האנרגיה הטבעית של הגוף ובהקלה על חסימות רגשיות ופיזיות כדי לעורר את המערכת החיסונית וההורמונלית לפעולה. המחטים הדקיקות המוחדרות לנקודות ספציפיות בגוף במהלך הטיפול, יכולות להסיר ביעילות מחסומים בזרימת הדם והאנרגיה ולהגביר את היכולת הטבעית של הגוף לרפא את עצמו.

מחקרים שחקרו את העניין

מחקרים שחקרו את ההשפעות של הדיקור הסיני מאמתים היום את מה שהמרפאים בדיקור הסיני יודעים כבר אלפי שנים. כלומר המחקרים מצאו שהדיקור הסיני יכול לווסת את המערכת העצבית והמערכת ההורמונלית (האנדוקרינית), לחזק את המערכת החיסונית ולהחזיר אותן לאיזון. הדיקור מוכר יותר ויותר כטיפול משלים המשמש להגברת שיטות הרפואה המערבית.

עוד שירותים שתמצאו אצלי:

התוצאות של שילוב שני הטיפולים

  • עיסוי רפואי משולב עם דיקור סיני מציע למטופלים שני סוגי טיפולים שונים, כאשר כל אחד מהם ניגש לגוף ברמה אחרת.
  • עיסוי רפואי עם דיקור סיני יכול לשפר את היעילות של כל אחת משתי השיטות ולהציע טיפול שלם והוליסטי יותר.
  • עיסוי רפואי משולב עם דיקור סיני מותיר את הגוף רגוע וקל יותר לקליטה, מה שהופך את השפעת הדיקור לחזקה יותר.
  • עיסוי רפואי עם דיקור סיני יכול להמיס חסימות רבות יותר בגוף. במהלך הטיפול המשולב הגוף נרגע יותר, והזרימה המחודשת של דם ואנרגיה בונה ספירלה של יתרונות המשפרים את איכות החיים לטווח הארוך.

מה מאפיין את טיפול עיסוי רפואי משולב?

משך טיפול עיסוי רפואי משולב עשוי להמשך בין 60 ל-90 דקות. כל טיפול מתחיל בעיסוי רפואי, ממשיך בדיקור סיני ומסתיים בעיסוי רפואי מרגיע יותר.

לבסוף, גם העיסוי הרפואי וגם הדיקור הסיני ידועים כטיפולים שמקלים על כאבים ומפחיתים דלקת. אנשים חושים על שיטות אלה כדרכים נפרדות ולא קשורות, אבל השילוב של שתיהן יחד מציע השפעות סינרגיות (1+1 גדול מ-2), שיכולות להקל על הכאב, לסייע לריפוי מהיר ויעיל של הרקמות ולספק למטופלים תוצאות מתמשכות.

 

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.