תמונה של דיקור סיני בהריון

דיקור סיני בהריון במאמר הקרוב נספק לכם את כל הטיפים. לפעמים, ההריון מקשה עלייך למצוא רגע של מנוחה לגוף. ומה הפלא? יחד עם השמחה וההתרגשות, סביר להניח שאת חווה גם כאבים וחוסר נוחות. כדי למצוא הקלה, יש נשים שבוחרות לפנות לרפואה האלטרנטיבית כדי להקל על בחילות בוקר, כאבי הגב ובעיות אחרות שבהן הן מעדיפות לטפל מבלי ליטול תרופות.

דיקור סיני בהריון, מציע לך את הטיפול המסורתי שנמצא בשימוש בתרבויות ובמערכות הרפואה האסייתיות כבר אלפי שנים. דיקור סיני צבר פופולריות רבה בארץ ובעולם גם כטיפול משלים, שניתן לשלב עם טיפולים אחרים שמציעה הרפואה המערבית.

 

הדיקור הסיני – באילו מצבים הוא יכול לטפל?

דיקור סיני כרוך בהחדרת מחטי מתכת זעירות לעור בנקודות ספציפיות בגוף. הדיקור מגרה נקודות אלה ותורם לאיזון של כוחות הגוף: היין (קר, איטי) והיאנג (חם, נרגש), המאפשר זרימת צ׳י (כוח החיים) תקינה לאורך המרידיאנים (הערוצים העוברים בכול הגוף).
יש מחקרים התומכים ביעילותו של דיקור סיני בהריון למגוון מצבים כולל כאבים כרוניים וכאבי ראש.
דיקור סיני בהריון יעיל גם למצבים אחרים במהלך ההריון, כמו:
– בחילות בוקר
– כאבי גב, אגן, צוואר ועוד
– מתח וחרדה
– כאבי ראש
– נדודי שינה
– דיכאון
– קלקול קיבה או עצירות
– נפיחות (בצקת)
– רעלת הריון
– תינוק במנח עכוז

דיקור סיני בהריון יעיל גם לשיכוך כאבי הצירים, ועשוי לשמש גם לזירוז הלידה

יתרונות דיקור סיני במהלך ההיריון
בחילות בוקר – לפי כמה מחקרים, דיקור סיני בהריון יכול לעזור במקרה של בחילות בוקר. מתברר כי גירוי נקודת האקופרסורה P6, המכונה גם ערוץ הטחול, משפיע על מערכת העיכול ומקל על הבחילות וההקאות בתקופת ההריון.
כאבים – במהלך ההריון, הורמון הרלקסין (relaxin) משחרר את המפרקים. הוסיפי לזה את תוספת המשקל בהיריון, וייתכן שתמצאי את עצמך מתמודדת עם כאבי גב או אגן מציקים. דיקור סיני נמצא יעיל ובטוח לכאבי גב תחתון.

דיקור סיני בהריון – עוזר לדיכאון

דיכאון – דיכאון לפני לידה משפיע על נשים הרות רבות. אחד המחקרים בדק את יעילות הדיקור או העיסוי הרפואי כטיפולים שיסייעו לתסמיני הדיכאון. המחקר הראה שהדיקור יכול להפחית או למנוע דיכאון אצל נשים הרות.
מנח עכוז – דיקור סיני עשוי להיות גם שיטה טובה במצבים שבהם התינוק נמצא במנח עכוז. חוקרים מסבירים שגירוי נקודות הדיקור BL67 ו-SI1, בין השבוע ה-32 ל-35, עשוי לעזור להפוך את התינוק כך שהראש יוביל. במקרה זה, הטיפולים שולבו עם טכניקה נוספת של הרפואה הסינית המסורתית הנקראת ׳מוקסה׳.

לקבלת מידע על טיפול שיאצו לחצו כאן>>

לסיכום המאמר

דיקור סיני ברחובות בהריון צירי לידה – מחקר שבדק יותר מ-600 נשים בהיריון, השווה בין אלה שהשתמשו בדיקור סיני בלידה, לאלה שהשתמשו בשיטות אחרות (כמו גירוי עצבי חשמלי דרך העור ותרופות נגד כאבים). התוצאות מלמדות כי לקבוצת הנשים שטופלו בדיקור סיני היה סיכוי נמוך יותר להשתמש באמצעים אחרים לשיכוך כאבים, כמו למשל אפידורל, במהלך הלידה. כלומר, דיקור סיני עוזר בניהול הכאבים ומפחית את הצורך באפידורל או בתרופות אחרות.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.