תמונה של מסג בפנים

במהלך רוב טיפולי הפנים מגיע הרגע שבו אתם נרגעים לפעמים עד כדי כך נמנום של כמה דקות, אבל עדיין נהנים מכול היתרונות המדהימים של העיסוי. בדיוק כמו שאר חלקי הגוף, גם שרירי הפנים דורשים פעילות פיזית שתאפשר להם לשמור על מראה צעיר יותר.

כדי למקסם את היתרונות של מסג לפנים שתקבלו במכון היופי, מומלץ לשלב בשגרת טיפוח העור היומיומית שלכם גם עיסוי פנים ביתי, עליו נדבר בהמשך.

מהו מסג לפנים?

מסג לפנים משתמש במדע ובטכניקות לשחרור שרירים ומשלב אותם בטיפולי פנים הוליסטיים. עיסוי פנים יכול להרים ולהחליק את העור באופן טבעי.

טיפולים ומוצרי יופי רבים מכוונים להגברת ייצור הקולגן ולשיפור גמישות העור, אבל לרוב הם לא מטפלים בפאשיה (Fascia) – אותה מעטפת דקיקה של רקמת חיבור אשר מקיפה ומחזיקה את כל חלקי הגוף במקומם.

יתרונות פוטנציאליים של מסג לפנים

מסג לפנים יכול:

  • להפחית את מראה הקמטים והקמטוטים
  • להרגיע מתח בשרירי הפנים
  • לסייע בפעולת הניקוז של מערכת הלימפה

למעשה, עיסוי פנים פאשיאלי יכול לרענן ולהרים את הפנים, להחליק קמטים ולהחזיר לעור את המלאות שאבדה עם הזמן.

עוד טיפולים שתמצאו אצלנו:

טיפול בדורבן ברגל>>

טיפול רפלקסולוגיה ברחובות>>

איך עובד מסג לפנים ?

כדי להבין מדוע מסג לפנים עובד, צריך להבין את מערכת הפאשיה. מדובר במערכת גוף מיוחדת החודרת לכול שריר, עצם, עצב, עורק וריד ואיבר פנימי. רקמה זו מורכבת מאלסטין, קולגן וחומר שומני. פציעה, דלקת, או הליך כירורגי כלשהו יוצרים הגבלות במערכת הפאשיה שמטבעה יכולה לעמוד בלחצי מתיחה אדירים.

עיסוי פנים פשיאלי מפחית ומשחרר מתח שרירי בפנים ובלסת, ובכך משפר את גמישות העור. עיסוי טוב יכול לשחרר גם פאשיה שתקועה בעומק שכבות העור. שילוב בין מסג לפנים מקצועי אחת לחודש לבין תחזוקה ביתית יומיומית יוכל לשמור על מראה פנים חלק ורענן.

איך הטיפול מתחיל?

הטיפול מתחיל בניקוי הפנים ונמשך בעיסוי איטי ועדין של נקודות שונות סביב הפנים. בסופו של הטיפול, קרוב לוודאי שתבחינו בשינוי ברור בעור הפנים שייראה קצת יותר חיוני, מחודש ועם מלאות רבה יותר. מגע בעור יפגוש עור חלק יותר וצלקות אקנה פחות מורגשות. גם שרירי הפנים ירגישו שינוי, כאילו עברו מתיחה והפנים ייראו וירגישו לפתע צעירים וערניים יותר.

מסאג׳ ביתי לפנים

לטיפול ביתי של מסג לפנים פשיאלי יומיומי אין צורך בשום מוצר מיוחד לעיסוי פנים, רק פנים נקיות ויבשות. במהלך העיסוי הקפידו על תנועות סופר עדינות. בואו נתחיל:

  • מסג לפנים השעינו את המרפקים על השולחן ותנו לידיים שלכם לעטוף בעדינות את הסנטר ואת האזור התחתון של הפנים. כעת, התחילו להניע את הרקמה כלפי מעלה בעדינות ותוך כדי עירוב הרקמה הפשיאלית.
  • סובבו ראש הצידה ובעזרת היד החליקו על פני העור – מהחזה העליון, מעל לצוואר, לחלק העליון של הפנים ולתוך קו השיער. סובבו ראש לצד שני וחזרו על הפעולה.
  • הניחו שני אגודלים באמצע המצח והחליקו אותם על פני המצח – החוצה ולמעלה לתוך קו השיער.
  • לטפו באצבעות את המצח אל תוך קו השיער.

רוצים לקבוע תור עם אתי קגן המרכז לרפואה משלימה? צרו איתנו קשר עוד היום.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.