פרחי באך

חשוב לכם לשמור על שגרת חיים בריאה גם במהלך התקופה המאתגרת הזו? אתם יכולים לעשות זאת בקלות ובאמצעים מגוונים במיוחד. מתזונה נכונה ועד התעמלות וטיפולי רפואה משלימה, אלו כל הדרכים לשמור על אורח חיים בריא, בכל עת, גם עכשיו!

עד לא מזמן החיים של כולנו נראו לגמרי אחרת. מי בכלל זוכר שפעם היינו מתנהלים ללא מסיכות, מתקהלים בלי חשש ומנהלים חיי שגרה רגילים לגמרי? עד לא מזמן כולנו שמרנו על אורח חיים בריא, הקפדנו על פעילות ספורטיבית, על תחביבים ופעילויות פנאי שונות. לפני כשנה וירוס לא נודע טרף את הקלפים ושינה לגמרי את אורחות חיינו. בין הראשונים להיפגע היו מכוני הכושר וגופי התרבות – שני תחומים המשפיעים באופן ישיר על מצב הרוח שלנו, בריאותנו הנפשית והפיזית כאחד. בשנה האחרונה חלקה הגדול של האוכלוסייה מבלה הרבה יותר בבית, רובנו ממעטים לצאת החוצה, עוסקים פחות בפעילות גופנית ובתחביבים. אז איך בכל זאת שומרים על אורח חיים בריא, כמו שהיה לפני כן? בקלות! הנה כל הדברים שתוכלו לעשות בכדי לשמור על נפש בריאה וגוף בריא.

טיפולי רפואה משלימה

עובדה ידועה היא כי קיים קשר הדוק בין גוף לנפש. תחום הרפואה המשלימה משלב באופן הוליסטי בין שני העולמות הללו ומספק הקלה בכאבים, מטפל בבעיות כרוניות שונות ומסייע בהרפיה של הגוף, על ידי טכניקות שונות של טיפול במגע. בין טיפולי הרפואה המשלימה תמצאו טיפולים טבעיים כמו שיאצו, רפלקסולוגיה, עיסוי רפואי, דיקור סיני, עיסוי רקמות ועוד אשר מתקיימים בד בבד לצד הרפואה הקונבנציונלית. כל אחד מהם מסייע לתחזק את מערכות הגוף ולמנוע החמרה במצבים שונים, תוך שחרור הגוף והראש יחדיו. מטרת הטיפולים היא לסייע בשחרור, לטפל בכאבים ולמנוע חסימות אנרגטיות ופיזיות גם יחד.

מוצרי רפואה לשימוש ביתי

בשנה האחרונה אנשים רבים חושבים פעם נוספת לפני הגעה לקופת החולים. הסיבות לכך ברורות, החשש מהדבקה וחשיפה לווירוסים שנמצאים באחוזים גבוהים יותר במרפאות. האלטרנטיבה לכך היא מוצרי פארם המגיעים עד הבית, לרבות ערכות בדיקה המאפשרות לבצע מעקב וניטור באמצעים ביתיים, וכן מוצרים המאפשרים טיפול והקלה בתסמינים שונים לחולים כרוניים ובכלל. את כל אלו ניתן למצוא ולרכוש בקלות באתרים המשווקים ציוד רפואי און ליין. השימוש במכשירים מאפשר לחולים לשמור על שגרת טיפול ולהקפיד על אורח חיים בריא גם במהלך תקופה מאתגרת זו. בנוסף לאביזרים ומוצרים רפואיים ניתן למצוא מוצרים טבעיים מעולם הרפואה המשלימה, כמו פורמולות וחליטות צמחים המהווים תוספים שמטרתם לסייע לאיזון הגוף, לרבות לחץ הדם ורמות הכולסטרול.

למעבר לעמוד רפסולוגיה כף יד לחצו>>

פעילות ספורטיבית

לשמירה על כושר יש השפעה ישירה על קיום אורח חיים בריא והיא חשובה בכל גיל. פעילות סיבולת לב ריאה אשר מפתחת את יכולות האירוביות של המתאמן, תעזור לכם לתחזק גוף בריא וחיוני יותר, תסייע בשחרור הורמונים אשר תורמים לעלייה ברמת מצב הרוח. לא משנה מה רמת האימון שלכם, אם אתם חובבים או מתקדמים, מתאמנים ברמת עצימות גבוהה או נמוכה, חשוב שתשמרו על שגרת אימונים גם במהלך תקופה זו. אל תתנו למכוני הכושר הסגורים לפגוע בשגרת האימונים הקבועה שלכם וצרו לעצמכם אזור ייעודי בבית המוקדש לאימונים ביתיים, נוסף לאימונים באוויר הפתוח אשר יעזרו לכם לשנות אווירה ולהטעין מצברים מחדש. לצד הפעילות הספורטיבית חשוב לשמור גם על תפריט יומי מאוזן, אשר כולל את כל אבות המזון וויטמינים חשובים, בכדי שתוכלו ליהנות מאימון אפקטיבי וטוב יותר.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.