ache 19005 640

אין זה סוד, שבמהלך השנים אנחנו יכולים לראות ירידה במספר האנשים שבוחרים להשתמש בתרופות ובאמצעים אחרים שהרפואה המערבית, מה שמכונה בפי כל הרפואה הקונבנציונאלית מציעה לנו, ובמקום זה יותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש בשיטות ואמצעים של רפואה משלימה.

טיפול ברפואה משלימה מתבצע, כידוע, בצורות ובאופנים שונים, כאשר אחד המקרים הנפוצים ביותר לשימוש באמצעים ובשיטות של רפואה זו, היא במקרה של כאב ראש. יש לכך שני הסברים פשוטים, ראשית, התדירות שאנחנו מתמודדים עם כאב ראשון היא רבה, באופן יחסי לכאבים אחרים, שנית, מאחר והתדירות היא רבה, אין טעם להשתמש בתרופות עם חומרים כימיים, אשר גם יכולים להשפיע לרעה וגם עם הזמן, השפעתם עלינו קטנה.

לכן אנחנו מעדיפים לפנות אל מטפלים שמתמחים ברפואה משלימה, אשר יטפלו בנו, יתנו לנו כלים לטיפול וכן עצות כיצד להתמודד עם הבעיה בבית או בכל מקום אחר. מאחר וכאב ראש יכול להופיע בצורות ובזמנים שונים, הרי שאנחנו צריכים להיות מוכנים לכך, הן מבחינת תכשירים והן מבחינת אמצעים.

לפני שנסביר כיצד ניתן לטפל בכאב ראש, צריך להדגיש את הרעיון של רפואה משלימה. ההבדל בינה לבין רפואה קונבנציונאלית, רגילה, היא שרפואה מסוג זה פונה ישירות אל המטופל, היא בוחנת כל מטפל בפני עצמו ולא מעניקה דבר גנרי אחיד לכולם. המטפל בוחן את מצבו של המטופל, לא רק על פי הכאב אלא גם על פי השפעות אחרות אפשריות, למשל, לחצים, מתחים, וכדומה. כך אפשר להתמודד עם הכאב בצורה הרבה יותר טובה.

הגישה הכללית של רפואה משלימה מאמינה שכל דבר משפיע על דבר אחר. לכן אם כואב לנו הראש, ייתכן וזה נובע מלחצים במקור אחר לגמרי. לכן אנחנו צריכים לבחון את התהליך שאנחנו עוברים, להבין היכן הוא מתחיל, וכך נוכל לשחזר את מקור הכאב עד שנפתור אותו.

עוד כתבות בנושא:

שיאצו לזירוז לידה>>

רפלקסולוגיה לזירוז לידה>>

כיצד מטפלים ברפואה המשלימה בכאבי ראש?

ההמלצה היא להשתמש בכמה כלים. ראשית, יש להשתמש בחומרים טבעיים, לא תרופות שמכילות כימיקליים או דברים דומים, אלא תרופות שכוללות צמחים טבעיים לגמרי. דוגמא טובה לכך היא משחה סינית שעוזרת לשחרר לחצים ומתחים.

שנית, יש להשתמש במגע, הרבה פעמים שחרור הלחץ יתבצע באמצעות לחיצות במקומות שונים. כך למשל, אנחנו יכולים לראות לחיצות באמצעות שיאצו או שימוש בדיקור. אלא דברים שיכולים לעזור היטב בתהליך הריפוי. הרעיון הוא, שבעזרת הלחיצות משחררים לחץ ממקומות שונים בגוף.

שלישית, חלק גדול מהטיפול מתבצע במילים, שיחות, הרעיון הוא להבין את המטופל, לראות מה הוא חווה, מה הוא עבר, וכך ניתן להבין את מקור הכאב ולטפל בו. זה לא פשוט אך זה אפשרי.

חשוב להדגיש לפני סיום, התהליך חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע ולא ידי אנשים שאינם מיומנים בתחום.

למידע נוסף על דיקור סיני.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.