תמונה של טיפול טבעי להפרעות קשב וריכוז

 

טיפול טבעי להפרעות קשב וריכוז – הפרעות קשב וריכוז הן לקויות המפריעות לאורח החיים הסדיר של  הילדים הסובלים מהן. משום כך, יש צורך לטפל בהן בדרכים שונות שחלקן הינן דרכים אלטרנטיביות. ניתן להבחין בשני סוגי לקויות אחת מהן היא הפרעת קשב טהורה והשנייה היא הפרעת קשב וריכוז שנלווה אליה מרכיב היפר אקטיבי. ההגדרה הראשונה אופיינית לילד אשר מוסח בקלות ממטלות בהן הוא מתבקש לעסוק. הוא יתקשה בלימודים, יתקשה לשבת בגן, יגלה חוסר סבלנות, יתלונן על רעשים כולל רעשי רקע, יתקשה להתאפק, יכנס לדברי חברו, לא ימתין לתורו בעת משחק משותף עם אחרים וכדומה. גם במקרה השני המצב בעייתי כי להפרעה הקיימת נוספת גם היפראקטיביות שמתבטאת בהתנהגות תזזיתית. הוא יקום, יתיישב, ילך וירוץ תכופות, יזוז בחוסר נוחות במקומו ועוד. תוצאה אפשרית למצב כזה הוא פציעות חוזרות ונשנות בכמות החורגת מהנורמה אצל ילדים בגילו.

טיפול טבעי להפרעות קשב וריכוז

אין ספק, כי הפרעות קשב וריכוז מונעים מהילד התפתחות טבעית, מפריעים לו להתרכז בלימודים, מקשים עליו בחיי בחברה, פוגעים רבות בשקט הנפשי ובשלוות הנפש הדרושה לו. הפגיעות הרגשיות והאחרות יפריעו לו מאוד ככל שהן תימשכנה ויש צורך לטפל בהן במהירות. צריך לציין, כי אבחון ללקויות אלו מתבצע רק בגיל בית ספר למרות שסימנים ראשונים מופיעים כבר בגילאים צעירים יותר, כי רק אז יש יכולת לאבחן בצורה מקיפה את הבעיה. האבחונים נעשים על ידי מומחים לנושא באמצעים שונים והם אלו אשר גם ממליצים על שיטות טיפול טבעי להפרעות קשב וריכוז מגוונות שמטרתן הפחתת הסימפטומים. טיפולים אלטרנטיביים דוגמת דיקור סיני ורפלקסולוגיה  יכולים מאוד לעזור במצב כזה בו  הילד סובל מאי שקט ממושך.

הרפואה המשלימה מקורה ברפואה הסינית העתיקה וגורסת כי קיים קשר בלתי אמצעי בין הגוף והנפש, ומחלות או נגעים נוצרים כאשר יש פגיעה בזרימת האנרגיה הקבועה בגוף. בגוף קיימים ערוצי זרימת אנרגיה שנקראים מרדיאנים ופגיעות בהם או בנקודות מסוימות בקרבתם יכולות להשפיע על אברים שונים. לטענת הרפואה הסינית, הפרעות קשב וריכוז מקורן בחוסר אנרגיה בכליות. הכליות, בתורה הזאת, אינן רק איברים פיזיולוגיים בעלי תפקידים מוגדרים, אלא תפקודם קשור גם לכלל האנרגיה המשפיעה על כל רובדי האדם:  הרוחניים, הפיזיים, והנפשיים.

למעבר לעמוד מסג רפואי לחצו>>

לפרטים נוספים ויעוץ חינם בנושא טיפול טבעי להפרעות קשב וריכוז לילדים

דיקור סיני –  אצל ילדים נעשה במספר נקודות בודדות. אחת או שתיים נבחרות והפעולה נעשית אגב משחק. לרוב, מבצעים דקירה אחת לכל שנת חיים. המחטים הינן סטריליות ודקות ואין תופעות לוואי.

רפלקסולוגיה – לילדים נעשה בעיקר באמצעות טיפול בכפות הרגליים. מטרת טיפול טבעי להפרעות קשב וריכוז  הוא לאפשר לילד להתרכז ולהקשיב לגופו וזאת  באמצעות חוש המישוש. המגע והטיפול מוליכים את  הילד, וממקדים אותו עם עצמו ועם מחשבותיו. במהלך  הטיפול הילד הופך להיות מרוכז, לומד להקשיב דרך כפות הרגליים ונרגע.

לסיכום המאמר

טיפולים אלו הינם טבעיים, גורמים לגוף להגיב ולתקן את עצמו ללא צורך בשימוש בתרופות כימיות.

במרכז לרפואה משלימה של אתי קגן תוכלו למצוא מומחים מנוסים ורגישים אשר יעניקו טיפולים עדינים ומסורים לילדכם.

המרכז של אתי קגן נמצא בגדרה ונותן פיתרון לתושבי אשקלון, רחובות, אשדחוד גדרה והסביבה.

 

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.