6 צמחי מרפא לבריאות שלפוחית השתן

 

צמחי מרפא נמצאים כבר זמן רב בשימוש הרפואה האלטרנטיבית. חלופות הצמחים לתרופות הן פופולריות מאוד ברחבי אירופה ואסיה. גם כאן בישראל, חלה לאחרונה התעניינות גוברת בתוספים טבעיים וצמחי מרפא שעשויים לסייע בטיפול בשלפוחית השתן ובדליפת שתן.

אם תחליטו לנסות תוספי מזון או צמחי מרפא, קראו את התוויות בקפידה, פעלו לפי ההנחיות המומלצות, ותמיד התייעצו עם הרופא או המטפל לפני נטילת תוספי מזון כלשהם.

הנה 6 צמחי מרפא שיכולים לעזור בהתמודדות עם דליפה של שלפוחית השתן:

ברומלין הוא אנזים שנמצא בתוך צמח האננס. הוא ידוע ביכולות האנטי דלקתיות שלו. מאחר ודליפת שתן מתרחשת לעיתים קרובות בגלל דלקות שונות בשלפוחית השתן, לברומלין עשויה להיות השפעה חיובית על דלקת.

בוכו (Agathosma betulina) הוא צמח שגדל בדרום אמריקה אשר משמש לטיפול בדלקות בדרכי השתן חוזרות ועזרה בבריאות שלפוחית השתן הכללית. בוכו ידוע כמרגיע ויש לו גם תכונות חיטוי קלות. ידוע כי יש השפעה אנטי בקטריאלית של הצמח עשויה לעזור למנוע את חזרתן של דלקות שלפוחית השתן.

קליברס (Galium aparine) הוא צמח בר עם ווים קטנים על גבעולים, עלים וזרעים שנדבקים לכל דבר שמגיע במגע עם הצמח. הצמח ידוע ביכולות שלו להרגיע אשר עשויות גם להפחית מקרים של דלקת שלפוחית השתן ולהגן על צינור שלפוחית השתן מפני גירוי ודלקות.

שירותים נוספים שאנו מספקים

דיקור סיני מקצועי באשדוד>>

רפלקסולוגיה לזירוז לידה

דמוי שיער

קורן סילק (Zea Mays) הוא חוט דמוי שיער על גבי צמח התירס. עשיר בפלבנואידים, הצמח יכול להיות פתרון יעיל עבור אנשים אשר מקבלים זיהומים תכופים בדרכי השתן. הצמח מפחית דלקות ויכול להפחית את הדחף המלווה בצורך לרוקן את השלפוחית. הצמח יכול גם לתת השפעה מרגיעה על דרכי השתן.

אקוויזטום / הורסטייל – זנב סוס (Equisetum arvense), הוא משתן טבעי עם תכונות אנטי דלקתיות נוגדות חמצון. כיום הוא כבר נמצא בשימוש על ידי מטפלים רבים המשתמשים בו לטיפול במגוון של בעיות של שתן, שלפוחית השתן וכליות והוא יעיל גם עבור ריפוי והחלמה של הכליות.

זרעי דלעת (Cucurbita pepo) הצמחים היו הנושא של חקירה קלינית משמעותית לטיפול בדליפת שתן אי רצונית ונחשב כמוצר טבעי עבור שלפוחית פעילה יתר על המידה.

המחקר הצביע על חומצות השומן של הזרע ותרכובות פיטוסטרול המסייעות בשמירה על איזון הורמונאלי ותמיכה בשלפוחית שתן בריאה.

כיצד ניתן להתמודד עד שהטיפול מראה תוצאות?

מלבד שימוש בצמחי מרפא, מומלץ מאוד להשתמש גם במוצרי ספיגה למבוגרים, המסייעים במניעה ובעצירה של בריחת השתן.

מוצרי הספיגה כמו תחתונים או חיתולים למבוגרים הם אינם תחליף לטיפול כזה או אחר, אך הם עוזרים ומסייעים בשלבי הטיפול השונים ונותנים מענה מהיר ומידי לבעיה.

השתמשו בתוספי זונה וצמחי מרפא בתבונה

יש לזכור כי כל אישה וגבר הם ייחודים ובעלי תגובות שונות לצמחים שונים, ולכן לא כולם מגיבים לתרופות צמחיות באותו אופן. בנוסף, יעילות ועוצמת הטיפול יכולים להשתנות מאוד בין המוצרים השונים. ברוב המקרים, ייתכן שיהיה עליכם להשתמש בצמחים במשך מספר שבועות לפני שתתחילו להבחין השפעה.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.