תמונה של דיקור לגמילה מעישון

דיקור לגמילה מעישון – העישון מזיק לבריאות ונחשב להתמכרות שקשה להיפטר ממנה. הוא אף מהווה מטרד חמור למשפחה ולסביבה הקרובה. קשה מאוד להתנתק מההרגל של לקיחת סיגריה לפה, ובנוסף, מהצורך הפיסי המעיק והממכר. אנשים מנסים להיגמל מעישון בדרכים שונות. יש מכוני גמילה, מדבקות ניקוטין,  סיגריות אלקטרוניות ועוד. במקרים רבים, הדבר לא צולח בידיהם והם מחפשים דרכים חדשות ובטוחות לגמילה. אחת השיטות הפופולאריות והמוכרות היא טיפול באמצעות דיקור סיני שנחשב לטיפול אלטרנטיבי יעיל גם בתחומים ונושאים אחרים בגוף. היתרון של דיקור סיני הוא בכך שהוא נעשה ללא שימוש בתכשירים שונים ואין בו גם פרוצדורות חודרניות, כך, שהוא בטוח לחלוטין.

דיקור לגמילה מעישון הרגעה ואיזון נפשי

דיקור סיני מסייע לאלו שמבקשים להיגמל מעישון על ידי הפעלת אנרגיות שנמצאות בגוף והנובעות במהלכו. הוא מסייע להחזרת האיזון ההורמונאלי שמשתבש עקב עישון מוגבר של סיגריות. כך הגוף חוזר לאיזון טוב ונכון ואחת התוצאות המיידיות הנלוות היא הרגעת הנפש שמובילה להתמודדות טובה יותר בעת התהליך הנפשי הקשה שעובר על הנגמל מעישון. ככל שהטיפול נמשך לאורך זמן, כן יגלה המטופל יותר כוחות נפשיים המסייעים לו להחזיק מעמד מול הצורך הנפשי לעשן ומול ההתמכרות לעישון ולניקוטין אשר מצוי בסיגריה. מבחינים בשני סוגי טיפולי דיקור האחד הוא דיקור ראש שמכונה בשפה הלועזית YNSA, והשני הוא דיקור אוזן. ניתן לבחור מתוך טיפולים אלו על פי הצורך והתוצאות.

עוד שירותים שתמצאו אצלי:

לקבלת מידע על קינזיו טייפ>>

לקבלת מידע על דיקור להרזיה>>

דיקור ראש

בגוף האדם קיימות מערכות שונות שבהם יש אנרגיה שזורמת בערוצים שנקראים מרדיאנים. דיקור סיני, ככלל מטפל בנקודות מסוימות  הנמצאות לאורך הערוצים הללו ומסייע לריפוי אברים ונגעים שונים. הדיקור גורם לשחרור חומרים מיוחדים המצויים בגוף שהינם בעלי תכונות אנטי דלקתיות שמספקות הרגשה נינוחה. הוא הדין גם במקרה של טיפול לגמילה מעישון. במהלך הטיפול מחדיר המטפל מחטים עדינות במקומות שונים באזור הראש של המטופל. האפקט משפיע בצורה חזקה ומיידית ותורם להרגעת הגוף והנפש. ככלל, בטיפול זה כמו בכל אחד אחר נעשה שימוש חד פעמי במחטים סטריליות. המטופל מרגיש, לכל היותר, עקצוצים במקום הדקירה שנעלמים במיידית. אין תופעות לוואי ולאחר הטיפול הוא יכול לחזור לעיסוקיו המיידיים.

דיקור אוזן

דיקור אוזן נעשה באותה שיטת טיפול וכאן נבחרות נקודות מפתח מסוימות באזור האוזן. נקודות אלו כבר הוכחו בעבר כנקודות שטיפול בהן מביא לתוצאות ריפוי טובות. הגוף והנפש נרגעים ומאפשרים התמודדות טובה אל מול בעיות הגורמות להתמכרות לעישון. מומלץ לבצע טיפולי דיקור סיני אצל מומחים לנושא אשר יש להם ניסיון רב מצטבר ורב שנים. דיקור סיני הינה שיטת טיפול אלטרנטיבית אשר יש צורך לתכננה היטב, להכירה ולבצעה על הצד הטוב ביותר כדי להשיג תוצאות טובות. כל טיפול של אדם הסובל  מהתמכרות מתחיל באבחון ובשיחות שנעשות אצל המטפל. דיקור סיני הינו טיפול שיש לו תוצאות מוכחות לאורך ההיסטוריה, ולכן, הוא פופולארי מאוד.

למידע נוסף על דיקור סיני במרכז לרפואה משלימה של אתי קגן

לעוד פרטים על טיפול דיקור לגמילה מעישון וקביעת תור

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.