תמונה של רפלקסולוגיה עד הבית

רפלקסולוגיה עד הבית – כל המידע אתם חסרי מנוחה בגלל לילות ללא שינה? מוטרדים מהמיגרנות שמקלקלות לכם את מצב הרוח? מתייסרים מלחיות כל הזמן בחרדות? נמאס לכם מכאבי השרירים שגורמים לכם למתח? זה לא סוד שכל התנאים האלה שכיחים בעיקר בקרב חלק גדול מהאנשים המנהלים אורח חיים מודרני. עם זאת, שום דבר לא ישתנה בחייכם כבמטה קסם. להיפך, הבחירה לא לעשות כלום רק תחמיר את הבעיות הגופניות והנפשיות שלכם.

למרבה המזל, יש רפלקסולוגים שמציעים לכם רפלקסולוגיה עד הבית, כך שלא תצטרכו להתאמץ כדי למצוא מרפא ולהחזיר לעצמכם את השליטה על החיים ועל הבריאות ההוליסטית שלכם.

רפלקסולוגיה עד הבית – כל המידע

מתח וחרדה נמצאים במגמת עלייה בעולם המערבי, כאשר כמעט 75% מהמבוגרים חשו בשלב מסוים בחייהם לחוצים ומוצפים ללא יכולת להשתחרר. אז אם גם אתם מרגישים לחץ או חרדה, אתם לא לבד. ללא הקלה, המתח עלול להמשיך ולהצטבר, ולעורר חרדה רבה יותר שעלולה להוביל גם לדיכאון קל.

טיפול רפלקסולוגיה מתקדם יכול לעזור ולהקל על מצבי מתח וחרדה. טיפול זה מועיל במיוחד בשילוב עם גישות טבעיות אחרות כמו תזונה בריאה יותר, צריכה מופחתת של אלכוהול וקפאין, שינה טובה יותר ופעילות גופנית סדירה. הזמנת רפלקסולוגיה עד הבית, תאפשר לכם להשתחרר מהמצבים המתסכלים של מתח וחרדה תדירים.

סובלים מכאבי שרירים?

הזמנת רפלקסולוגיה עד הבית יכולה להפחית כאבי שרירים שחווים אנשים שחייהם עמוסים ופעילים. הרפלקסולוגיה יכולה לשמש כחלופה לפיזיותרפיה ולסייע להפחתת כאבים חריפים. מחקר שנערך לאחרונה מלמד שעיסוי כף הרגל, כחלק מהטיפול הרפלקסולוגי, מפחית את תפיסת הכאב ובכך מקל על כאבי שרירים.

עוד שירותים שתמצאו אצלי:

האם המיגרנות גורמות לכם למצב רוח רע?

הזמנת רפלקסולוגיה עד הבית תאפשר לכם להתמודד עם כאבי ראש או מיגרנה, שהיא המחלה השלישית בשכיחותה בעולם. הקלה על כאבי הראש והמיגרנות היא אחד העיסויים הנפוצים ביותר בתחום הרפלקסולוגיה. הרפלקסולוג יפעיל לחץ קל על אזורי הרפלקס בכפות הידיים או הרגליים שחכן, המתקשרים עם חלקים שונים בגופכם.

גירוי נקודות אלה בכפות הרגליים יפתח ערוצים עצביים, ישפר את זרימת הדם ויסיר מתחים שהצטברו באזורי הצוואר וכתפיים, שמצדם יקלו על כאבי הראש. הרפלקסולוגיה עוזרת גם לסלק רעלים מהגוף, כמו אלכוהול וקפאין, שעלולים להוביל לכאבי הראש או למיגרנות המציקות לכם.

נדודי השינה מקשים על החיים שלכם?

נדודי שינה והפרעות שינה הן בעיות מרכזיות בחיי האדם המודרני. סקרים מראים שיותר ממחצית בני האדם מתקשים להירדם או לישון שינה טובה.

ברור שבעיות רגשיות, כמו מתח וחרדה, עלולות לגרום לבעיות השינה הללו. ובכול זאת, גם דרך החיים שלנו, כמו דיאטה, אלכוהול, קפאין, חשיפה לרעשים ועוד, תורמים רבות להפרעות השינה.

הזמנת רפלקסולוגיה עד הבית, תעזור לכם להתמודד לא רק עם בעיות השינה שלכם, אלא גם עם מצבים כרוניים שונים, כמו כאבי מפרקים או כאבי גב כרוניים, שעלולים להוביל לנדודי שינה ממושכים. להתייעצות עם אתי קגן מהמרכז לרפואה משלימה לחצו>>

 

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.