תמונה של שיאצו לרגליים

שיאצו לרגליים – האם עיסוי זה מתאים לך? – כאבים ברגליים, בקרסוליים ובכפות הרגליים הם מיחושים מוכרים אבל ממש לא רצויים לאנשים בעולם המודרני. בין אם אתם צריכים לעמוד כל היום על הרגליים ובין אם אתם סובלים ממצבים בריאותיים הגורמים לכאבים בכפות הרגליים, אחת השיטות היעילות לשיכוך כאבים אלה היא קבלת עיסוי שיאצו.

מהם היתרונות של עיסוי שיאצו ברגליים?

שיאצו לרגליים הוא טיפול טוב לבריאות שלכם. כמו השיאצו לכל הגוף, גם הטיפול ברגליים יעיל להקלה על כאבים בכף הרגל ובשרירי הרגל. השיאצו מקדם את זרימת הדם ובכך משפר את בריאות הרגליים וכפות הרגליים. השיאצו ברגליים הוא גם דרך נהדרת להירגע אחרי יום ארוך ומעייף.

שיכוך כאבים – שיאצו לרגליים יעיל בהקלה על כאבים באזור הרגליים, כולל כאבים עצביים וכאבי שרירים. טיפול שיאצו יכול לשחרר כאבים בכפות הרגליים בתוך מספר דקות.

שיפור מחזור הדם – שיאצו לרגליים מועיל לאנשים הסובלים מנוירופתיה היקפית (peripheral neuropathy), משום שטכניקת השיאצו יכולה לעזור לדם לזרום טוב יותר דרך כלי הדם החלשים ולעורר אותם בהדרגה. נוירופתיה היא מצב המשפיע על העצבים. סיבות רבות יכולות לגרום לנוירופתיה ברגליים, כולל סוכרת ומחלות אחרות. למרבה המזל, עיסוי שיאצו ברגליים יכול להפחית את הכאבים הנובעים מנוירופתיה בכף הרגל, ולו רק בשל העובדה שהטיפול מעודד זרימת דם משופרת ומפחית דלקת. באופן כללי, כל עוד תקפידו לקבל טיפולי שיאצו קבועים, כך נראה שתוכלו להתחיל להרגיש טוב יותר באזור הרגליים שלכם.

מאמרים נוספים:

עיסוי רפואי מקצועי >>  | רפסולוגיה כף יד>>

עוד סיבות לבחור ב- שיאצו לרגליים

הליך החלמה מהיר יותר לאחר פציעה – מאחר שעיסוי כף הרגל בשיטת השיאצו כולל לישה של השרירים וניקוי כלי הדם, אלה מתאוששים מהר יותר ובאופן טבעי מהפציעה. עיסוי שיאצו לרגליים יכול להועיל ולהקל על הכאבים במצבים שונים, כמו כאבי שרירים לאחר אימון גופני, דלקת בכף הרגל, כאבי דורבן או כאבים בקרסול. עם זאת, תמיד כדאי להתייעץ עם הרופא כדי לוודא שעיסוי שיאצו בזמן ההתאוששות מתאים למצב הספציפי שלכם.

הקלה על מתח וחרדה – שיאצו לרגליים יכול לעזור ולהקל על כאבים הנובעים ממתח או חרדה. הטיפול עוזר גם לבעיות כמו דיכאון או בעיות נפשיות אחרות. אחרי הכול, מי לא נהנה מהאפשרות להתרווח ולהתמסר לעיסוי שיאצו מהנה ומרגיע ברגליים?

שיפור הבריאות

שיפור הבריאות הכללית – כיוון שכפות הרגליים הן hub מרכזי של מחזור הדם, השיאצו ברגליים יכול לשפר גם את הבריאות הכללית. כאשר העיסוי מפעיל את כלי הדם ברגליים, כולל בשוקיים ובכפות הרגליים, הוא מקדם זרימת דם בריאה בכול הגוף שלכם.

האם זה בטוח?

עיסוי שיאצו הוא בטוח לחלוטין כל עוד אתם מקבלים אותו ממומחה מיומן בתחום. האם אי פעם יצא לכם לעבור עיסוי אינטנסיבי שגרם לכם לאי נוחות כלשהי? כך גם לגבי עיסוי שיאצו לרגליים. לכן, חשוב לקבל טיפול רק ממטפלים מנוסים שקיבלו הסמכה לעיסוי שיאצו. להתייעצות עם אתי קגן מהמרכז לרפואה משלימה לחצו כאן>>

 

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.