תמונה של שיאצו לנשים בהריון

שיאצו הוא טיפול ידני לא פולשני שמשפיע לטובה על האישה ההרה. שיאצו הוא דרך יעילה לעבור את ההריון שלך עם תחושות רווחה ובריאות טובות יותר.

למה כדאי לקבל טיפולי שיאצו במהלך ההריון? טיפולי שיאצו בהריון מעניקים תמיכה לשינויים הפיזיים והרגשיים שאת עוברת במהלך ההריון

טיפול שיאצו

טיפולי שיאצו בהריון עוזרים בשמירה על טונוס השרירים ועל יציבה טובה של הגוף. הם גם מספקים הקלה אם את סובלת מכאבי גב, נפיחות או דליות. כיוון שטיפולים אלה כרוכים בהענקת מרחב מרגיע ובטוח, הם יכולים לתמוך ברווחה שלך ולהציע לך מקום נינוח לעיבוד השינויים הרגשיים. הם גם יעזרו לך להיות מודעת יותר לתינוק ולגוף המשתנה ויכינו אותך לקראת הלידה הצפויה. בנוסף, באמצעות השיאצו ניתן לטפל בבעיות נפוצות בהריון, כמו בחילות בוקר, צרבת ועצירות.

טיפולי שיאצו בהריון עשויים להקל על תסמינים פיזיים

המאפיינים את תקופת ההריון טיפולי שיאצו בהריון יסייעו לך להיות מודעת יותר לגופך. המטפלת תראה לך כיצד להתאים את מצבי העמידה והישיבה שלך כך שיתמכו בגוף שלך במהלך ההריון. יוצגו בפנייך גם תנוחות אחרות מועילות, מתיחות ותרגילים גופניים שתוכלי לשלב בקלות בשגרת היומיום שלך. הבנה כיצד להסתגל לגוף המשתנה שלך, תעזור להקל על תסמינים נפוצים רבים, כמו כאבי גב, מתח בכתפיים, כאבי ראש ונפיחות בקרסוליים ובכפות הרגליים. כמובן שהמטפלת תתמקד ותטפל בנושאים הבעייתיים שלך.

רוצים לקבל מידע על מסג רפואי לחצו<<

טיפולי שיאצו מעניקים תמיכה לשינויים הרגשיים המלווים את תקופת ההריון

בתקופת ההריון את עוברת שינויים רגשיים גדולים שלא תמיד מטופלים. כשאת נאלצת ללהטט בין החיים העמוסים לבין המחויבויות בעבודה ובבית, סביר להניח שאת נמצאת בתקופה די לחוצה. טיפולי שיאצו בהריון גורמים לך להירגע ולהתכונן ללידה באופן מועיל יותר. כשאת מקבלת טיפול ממטפלת שאת סומכת עליה ושהצלחת ליצור איתה קשר קבוע במהלך ההיריון שלך, תרגישי שיצרת לעצמך מרחב בטוח שבו תוכלי להעלות כל חשש או דאגה שמטרידים אותך.

עבודת הגוף בטיפולי שיאצו מתייחסת בדרך כלשהי גם לבעיות הרגשיות המאוחסנות בגוף. טיפולים אלה כוללים עבודה עם המרידיאנים הקשורים ישירות להיבטים רגשיים שונים בהוויה שלך. אחד ההיבטים המרכזים בטיפול בהריון הוא תמיכה בך לפיתוח הקשר שלך עם התינוק שגדל בבטן. הטיפול יהיה מותאם למה שנוח לך. לעתים קרובות, עיסוי הבטן הוא אחד הרגעים המהנים יותר במהלך הטיפול, כמובן בתנאי שאת רוצה בכך. לפעמים, הטיפול כולל מודעות והדמיה של הנשימה שלך.

טיפולי שיאצו בהריון מציעים יתרונות גם עבור התינוק שלך

סביבה רגועה ונינוחה אמורה להועיל גם לתינוק וגם לאם, ולעודד חיבור בין האם לתינוק, כמו גם מיצוב אופטימלי של העובר.

לבסוף, תמיד מומלץ לדון עם הרופא שלך באפשרות לעבור טיפול שיאצו בהריון. אחרי הכול, הרופא מכיר את ההיסטוריה הבריאותית שלך ויוכל להמליץ לך על הדרכים הטובות ביותר להקלה על תקופת ההריון שלך. להתייעצות עם אתי קגן בנושא של שיאצו לנשים בהריון צרו איתי קשר עוד היום ואשמח לעמוד לרשותכם.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.