תמונה של כמה עולה טיפול רפלקסולוגיה

במהלך הטיפול הרפלקסולוגי המטפל עובד על אזורים ספציפיים בגוף, כאשר הוא מתמקד בהפעלת לחץ על כפות הרגליים, כפות הידיים או האוזניים. הרפלקסולוגיה מתבצעת בטכניקת עיסוי מסוימת הנעזרת באגודל וביד, לרוב ללא שימוש בקרמים.
הרפלקסולוגיה מפחיתה מתחים ולחצים, ותורמת לחיזוק התפקוד של המערכת החיסונית, לשיפור זרימת הדם ולסיוע בסילוק רעלים מהגוף. אלה מסתכמים בסופו של דבר בשיפור הבריאות הכללית של המטופל. הרפלקסולוגיה יכולה להקל על כאבי ראש, מיגרנות, כאבי ברכיים, שיעול מוגזם ובחילות. הכול טוב ויפה, אבל אתם בוודאי מעוניינים לברר גם כמה עולה טיפול רפלקסולוגיה? על כך תשובה בהמשך המאמר.

כמה עולה טיפול רפלקסולוגיה?

כמה עולה טיפול רפלקסולוגיה? ובכן, המחיר תלוי בגורמים שונים כמו מיקום הקליניקה והתעריף שגובה המטפל. בכל מקרה, הטיפול מתומחר לפי מפגשים, כאשר משך המפגש נע לרוב בין חצי שעה לשעה. בדרך כלל, מדובר על 5 עד 10 מפגשים, תלוי בבעיה ובסוג הכאב.
קחו בחשבון שהטיפול הראשון ארוך יותר ומתומחר עם תוספת שנעה בין 50 ל-100 ₪.

מבוטחים בקופות חולים

אם יש לכם ביטוח משלים בקופת החולים שלכם, תוכלו ליהנות ממחירים זולים יותר. אז כמה עולה טיפול רפלקסולוגיה בקופות החולים? הנה דוגמאות לעלויות המוצעות ב-3 קופות חולים בארץ: כללית, מכבי ומאוחדת.

טיפולי רפלקסולוגיה – במסגרת הרפואה המשלימה בקופ״ח כללית, מציעים הנחה למבוטחים בכללית מושלם ובכללית פלטינום. וכך, טיפול רפלקסולוגיה שנמשך 45 דקות עולה ללקוחות כללית 209 ₪; ללקוחות כללית מושלם 118 ₪; ומהטיפול ה-21 המחיר הוא 188 ₪.

טיפולי רפלקסולוגיה – במסגרת מכבי, מציעים למבוטחי ׳מכבי שלי׳ עלות של 50 ₪; למבוטחי ׳מכבי זהב׳ 50 ₪; למבוטחי ׳מכבי כסף׳ 142 ₪; ולמבוטחי מכבי בסיסי 157 ₪.

כמה עולה טיפול רפלקסולוגיה במאוחדת? –  ובכן, כאן העלויות ללקוחות שיא נעות בין 49 ₪ לטיפול בן 20 דקות; דרך 80 ₪ לטיפול בן 40 דקות; ו-120 ₪ לטיפול של 60 דקות.

עוד כתבות שתמצאו:

טיפול שיאצו מקצועי>> 

למעבר למאמר דיקור סיני לחצו >> 

סקירת הטיפול הרפלקסולוגי

השאלה, כמה עולה טיפול רפלקסולוגיה? צריכה לקחת בחשבון את כלל המפגשים שיידרשו כדי להקל על הבעיה הספציפית שלכם.
הטיפול הראשון יקר יותר (בכ-50 עד 100 ₪), משום שהוא ארוך מהמפגשים הרגילים. המפגש הראשון כולל גם תשאול באשר להיסטוריה הרפואית שלכם, ונועד לעזור למטפל להתחקות על מקור הבעיה.

מידע על ההיסטוריה הרפואית שלכם יאפשר למטפל לוודא שהרפלקסולוגיה אכן מתאימה לבעיה שלכם. המטפל יבקש, בין השאר, מידע על:

– מחלות רקע

– כאבים קודמים

– תרופות קבועות

 

לסיכום :

במפגש הראשון, המטפל גם יסביר לכם כיצד עובדת הרפלקסולוגיה, למה עליכם לצפות מכול טיפול, ומהו הצפי לתוצאות. בתחילת העיסוי הרפלקסולוגי המטפל יכניס אתכם למצב של רוגע עמוק, כדי לעזור לכם לשחרר מתח וחרדה. לאחר מכן, הרפלקסולוג יפעיל לחץ על אזורים ספציפיים בגוף שלכם, לרוב כפות הרגליים.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.