רפואה משלימה

השמירה על הבריאות היא נושא חשוב מאד עבור כל אדם. לכן יש רבים שמגיעים לקליניקה כדי לבצע טיפולים אלטרנטיביים כמו דיקור סיני, כדי לשמור על מצבו הרפואי של האדם וגם לשפר אותו.

דיקור סיני

דיקור סיני עובד על המרידיאנים בגוף והוא מזרים אנרגית צ'י בין המיקומים השונים בגוף. לאור העובדה שבמשך מאות שנים משתמשים בשיטה זו בסין, יפן וגם במדינות נוספות במזרח אסיה ויש לכל אחד מהטיפולים הללו אפקטיביות רבה, קהל המטופלים אשר מעוניין בביצוע אקופונקטורה, גדל מיום ליום.

יש כשלים רפואיים רבים שהדיקור הסיני מסייע להם כמו שיפור זרימת הדם, הסרת חסמים, סיוע במצבים שבהם יש כאבים בגפיים, בעיות באיברים כמו הכבד, המעיים ועוד.

תוספת של מוצרים נלווים

מטפלים רבים ממליצים למטופלים ליטול מוצרי בריאות ואסתטיקה כמו וויטמינים או תרופות טבעיות ספציפיות כדי לסייע ולשפר את תפקודם של איברים מסוימים. הם מעניקים הכוונה ממוקדת אילו תרופות טבעיות לרכוש, מה התפקיד שלהן, אילו שינויים יחולו בגוף בעקבות ההשפעה הזו ועוד. ברוב המקרים יש לכך השפעה רוחבית והמטופלים מרגישים הרבה יותר טוב.

חלק הארי של התרופות האלטרנטיביות מבוסס על שימוש בצמחי מרפא וזאת לאור הסגולות המיוחדות של כל אחד מהם. בסין משתמשים ברקיחה של כל אחד מצמחי המרפא בנפרד או שילוב של כמה צמחי מרפא יחד, דבר שמעניק אפקטיביות רבה וכל מי שמשתמש בכך חש שינוי מהותי בתפקוד ובחיוניות שלו. בשורה התחתונה הדיקור הסיני והתרופות האלטרנטיביות הנלוות יוצרות שינוי מהותי במצב הבריאותי של כל אדם. זו הסיבה שרבים מהם מעדיפים לצרוך מוצרי בריאות ואסתטיקה לאורך זמן.

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

עיסוי רפואי מה זה >> | דיקור סיני מקצועי

הסגולות של צמחי מרפא

חכמים סיניים סווגו לאורך שנים את הסגולות הספציפיות של כל אחד מצמחי המרפא ומהי השיטה הטובה ביותר לצרוך אותם, אם לחלוט אותם, לכתוש אותם, או לבצע כל פעולה אחרת שתוציא מכל אחד מהצמחים הללו את המיטב.

טיפולי יופי ואסתטיקה

גם בתחום היופי והאסתטיקה קיים שימוש נרחב במשחות ובקרמים שהם ייעודיים למיקומים ספציפיים בפנים. השילוב של החומרים הללו מרענן את הפנים, מצעיר אותן, מקטין את רמת הנפיחות מתחת לעיניים ועוד.

ההכוונה אילו חומרים לצרוך יכולה להיווצר רק מאיש מקצוע אשר עוסק בתחום הרפואה האלטרנטיבית שנים רבות, יש לו ניסיון רב והוא מודע להצלחות וגם לאכזבות. ברוב המקרים יש לטיפולים הללו השלכות מעולות והמטופלים מרוצים מהשינוי המהותי שנוצר בעקבותיו. להתייעצות עם אתי קגן מהמרכז לרפואה משלימה חייגו עכשיו.

 

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.