אל תתפלאו אם התשובה לשאלה בכותרת היא כן. מה הקשר בין דיקור סיני למשקפיים? אם נראה לכם שאין כל כך קשר בין הדברים, אנחנו פה כדי להפתיע ולהכיר לכם את שיטת ההחלמה המפתיעה ביותר והיעילה לא פחות מניתוחי עיניים.

ניתוח עיניים הפכו לניתוחים פופלריים מאוד בשנים האחרונות. ישנם ניתוחים הכרחיים כמו ניתוחי גלאוקומה, קטרקט או ניתוחי עיניים אחרים אבל בעיקר הפכו לפופולאריים ניתוחי הלייזר להסרת משקפיים שהם ניתוחים וולנטריים התנדבותיים.

ניתוח לייזר

הסיבות לניתוחי לייזר להסרת משקפיים שונות ומגוונות. בין אם מדובר בענייני נוחות – שהרי משקפיים הם פשוט לא נוחים כשרוצים להרכיב משקפי שמש, לעבודות מסויימות או בתנאי גשם שוטף ובין אם מדובר בענייני אסתטיקה שכן משקפיים הם לא המצב הטבעי והמצב הטבעי ללא משקפיים הוא לרוב יותר יפה. ירידת המחירים החדה שחלה בענף בשנים האחרונות השפיעה גם היא על הביקוש והקפיצה במספר המנותחים הממושקפים לשעבר ניכרת לעין.

אבל כל מנותח יגיד את אותו הדבר: ההחלמה מהניתוח לא בהכרח פשוטה.  אחרי הכל, מדובר בניתוח. חיתוך ושיוף של העין כואבים מאוד, עשויים לגרום לכאבי ראש קשים, לשטפי דם בעין, לסינוור קשה, ליובש בעין ולעוד תופעות לא נעימות בכלל, שלרוב חולפות אחרי תקופה, אבל עשויות להימשך לאורך זמן.

דיקור סיני מקצועי << | המרכז המוביל לרפואה משלימה

אז מה עושים? התשובה מתחלקת לכמה דרכים חשובות.

הבסיס העיקרי נמצא בשאלת המנתח. המנותח בעצם מפקיד את הראיה שלו בידיו של המנתח ולכן ההמלצה הראשונה, שהיא בגדול לא ממש המלצה אלא חובה, זה שניתוח שכזה עושים רק אצל רופא מומלץ.

ואם הסרת משקפיים על ידי פרופסור מומלץ לניתוחי לייזר היא חובה, נשאלת השאלה איך מוצאים אחד כזה. גם פה התשובה היא פשוטה יחסית, פשוט שואלים. כאמור מספר המנותחים זינק בשנים האחרונות ולכן קל להאמין שבסביבתו של כל אחד יש לפחות מנותח אחד. תשאלו, תתעניינו, תבדקו ורק אז תחליטו.

החלק השני של התשובה דורש קצת לצאת מהקופסה.

ההרגל הבסיסי והמוכר הוא שאת הכאבים מעבירים עם אקמול או אפילו כדור חזק יותר, אבל האם יש אופציה טובה יותר? כנראה שכן. היא אולי מוכרת פחות אבל דיקור סיני זו אופציה נהדרת להתמודד עם תופעות הלוואי והכאבים של פוסט ניתוח.

טיפול אצל מדקר טוב יכול לסייע בהחלמה מהירה ובהעלמת תופעות הלוואי, אבל גם בעזרה לעין להחלים מהפצע שנוצר בה. לדיקור יש השפעה מרגיעה שמסייעת גם כן בהחלמה מהניתוח. יותר מזה, ההחלמה מהניתוח לרוב תקרה בכל מקרה והכאבים גם כן יעלמו, אבל זה יקח זמן. דיקור סיני אצל מדקר מומחה יכול להיות השינוי בין החלמה שתארך שבועות ארוכים לבין החלמה שתתקצר משמעותית ותחזיר למנותח את איכות החיים מינוס המשקפיים.

להתייעצות עם אתי קגן חייגו עכשיו

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.