תמונה של פיזיותרפיה יפנית

תחום הפיזיותרפיה נשען על שיקום ליקויים ובעיות במערכת התנועה, תוך שיפור יכולת התפקוד של המטופל ומתן מענה לבעיות בשלד ובשרירים.

פיזיותרפיה יפנית, המכונה גם שיטת סוטאי על שם הרופא היפני שפיתח אותה,  היא שיטת טיפול אשר משלבת את הידע מן הרפואה המערבית לצד הרפואה הסינית, וממקדת את טיפולי הפיזיותרפיה להבנת הסינכרוניזציה בין מערכת השרירים והשלד, ופעולות הנעת השריר בצורה מבוקרת- בכיוון המנוגד לכאב.

איך מתבצעים הטיפולים?

טיפולי פיזיותרפיה יפנים הם טיפולים המתבצעים בתנועה, תוך הכוונה וסיוע של המטפל, ותוך גילוי קשב רב לגוף, לטווח התנועה, למוגבלות ולכאב.

השיטה משלבת בין נשימה נכונה להרחבת טווח התנועה והרחקת התנועה ממוקדי הכאב.

יתרונות השיטה:

איתור מדויק של מקורות הכאב

גילוי נקודות חוסר האיזון המבני הגורם לכאב ולמוגבלות

טיפול המתמקד בניתוק הקשר בין התנועה לכאב באמצעות בניית תרגילי תנועה מאוזנים המתרחקים ממקור הכאב.

שימוש בנשימת סרעפת כחלק בלתי נפרד מן הטיפול והתרגילים

הגברת זרימת הדם בגוף

שיפור טווח התנועה

מתן מענה למגוון בעיות שלד ושרירים וכאבים כרוניים, לרבות כאבים שנולדו בשל מחלות ופגיעות.

שירותים נוספים שתמצאו אצלי:

עיסוי רקמות עמוק ברחובות>>

טיפול רפלקסולוגיה>>

פיזיותרפיה יפנית הגמשת המפרקים בגוף

שיטת הפיזיותרפיה היפנית אינה תלויה במכשירים או בחומרים, מה שמאפשר למטופל לאחר תהליך של למידה וביצוע תרגילים תחת ליווי, להוסיף ולבצע את התרגילים בהתמדה, לרכוש כלים ולקבל מן המטפל המלצות לתרגול ביתי, לחיזוק השלד והשרירים בצורה מיטבית ולאורך זמן.

הצלחת טיפולי פיזיותרפיה יפנית נשענת לא רק על ביצוע התרגילים והטיפולים במרפאה, או תרגול עצמי, אלא כוללת גם הכוונה לתזונה נכונה ומותאמת אישית לצרכי הגוף, פעילות פיזית מתונה ומותאמת כחלק מאורח חיים בריא ושמירה על איזון מבני של הגוף, תרגילי נשימה וניצול נכון של עומק הסרעפת לצורך חיזוק הגוף באמצעות נשימה נכונה וחשיבה חיובית כחיזוק מנטלי וריגשי.

כל אלו מתחברים לעקרונות הרפואה הסינית, הנשענת הן על הקשר שבין הגוף והנפש, והן על הקשר וההשפעה של מערכות הגוף השונות ואיברי הגוף זה על זה.

פיזתיורפיה יפנית אתי קגן

למי מתאימה שיטת פיזיותרפיה יפנית?

שיטת הטיפול מתאימה לספורטאים- לשחרור לחצים אשר נוצרים בשל העומס שנוצר בשעת הפעילות על השלד והשרירים, צעירים המבקשים לשמר גוף בריא וחזק, כמענה לפציעות ספורט, תאונות או אירועי טראומה אחרים, מטופלים בעלי מחלות כרוניות שמשפיעות על היציבה והיחלשות השרירים,  מטופלים לאחר החלמה ממחלה קלה שהותירה את הגוף במצב טראומה ולסובלים מכאבים כרוניים ללא סיבה הנראית לעין.

במרכז לרפואה משלימה אתי קגן, זוכים המטופלים למגוון טיפולי רפואה משלימה באמצעות מיטב המומחים והמטפלים, בליווי אתי קגן המהווה את הלב והרוח של המקום- ומאמינה בטיפול באמצעות רפואה משלימה ושיפור החיים והתפקוד של המטופלים- כדרך חיים.

בין תחומי הטיפול אותם מספקת אתי קגן מתבצעים גם טיפולי פיזיותרפיה יפנית, במיומנות ובמקצועיות, ותוך שיפור מוכח והפחתת הכאב באופן ניכר כבר בשלבי הטיפול הראשוניים.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.