מיטת עיסוי

עיסוי טוב תלוי לא רק בעיסוי עצמו אלא גם בנוחות המיטה עליה שוכבים. ואף יותר מכך – עיסוי טוב יהיה כזה בעיני המטפל רק אם גם לו היה נוח לבצע את העיסוי. מה עוזר למטפל לעסות בצורה יותר מוצלחת? מיטת עיסוי יותר נוחה.

מדוע חשוב שמוצר רפואי יהיה נוח לשימוש גם למטופל וגם למטפל

פעמים רבות יש נטייה להתייחס רק לצד של מקבל השירות – ביקור מוצלח אצל רופא ייחשב ככזה רק אם המטופל הרגיש שהוא קיבל את המענה המתאים, מסע שופינג ייחשב מוצלח אם נמצאו מספיק פריטים במחירים טובים, ועוד.

אולם, גם לצד של נותן השירות יש חלק מכריע במשוואה. ככל שלנותן השירות יהיו כלים יותר טובים לתת את השירות, אם הם למשל ציוד רפואי מתקדם אצל הרופא או חנות מסודרת ולקוח נחמד אצל מוכר הבגדים, כך השירות שיינתן יהיה טוב יותר.

הדבר נכון במיוחד במוצרים בתחום הרפואה והרפואה המשלימה. אם נסתכל על מעסים רפואיים – ככל שמיטת העיסוי איכותית ונוחה יותר לתפעול של המעסה, והחומרים בהם הוא משתמש טובים יותר, העיסוי שיינתן יהיה יותר מוצלח ואפקטיבי. כך גם המעסה וגם מקבל מסג רפואי מקצועי יצאו בהרגשה טובה יותר. הדבר נכון לכל תחום רפואי.

סוגי מיטות עיסוי

מיטות עיסוי עשויות לרוב מעץ או מאלומיניום. טווח המחירים של מיטות עיסוי נע בין מאות שקלים לעשרות אלפים, כאשר יש מיטות פשוטות מאוד, מיטות מתכווננות, מיטות חשמליות ועוד.

למרות שמיטות יקרות נראות הרבה יותר איכותיות, לא בטוח שהן שוות את ההשקעה הכספית ולכן בטרם הרכישה מומלץ מאוד לעשות טבלה מסודרת ולראות את היתרונות והחסרונות של כל דגם. בדרך כלל, גם הדגמים הפשוטים יחסית יעשו את העבודה, לעיתים אפילו יותר טוב מאשר המיטות המשוכללות.

מה חשוב שיהיה כלול במיטת עיסוי?

חשוב לשים לב לתכונות ייחודיות למיטת הטיפולים כאשר באים לרכוש אחת.

ישנן מיטות המיועדות לשאת משקלים גבוהים במיוחד, מיטות הניתנות לקיפול, מיטות רפואיות ומיטות ניידות. כדי לבחור את מיטת הטיפולים הנכונה, כדאי לחשוב על הצרכים שהיא באה לענות עליהם.

כך למשל, אם הטיפול מיועד גם לבעלי משקלים גבוהים מאוד, או שיש עדיפות לא לתת מקום למחשבות על משקל המטופל כלל, כדאי לרכוש מיטה המסוגלת לשאת משקלים גבוהים.

אם חדר הטיפולים משמש גם לצרכים נוספים, מומלץ לשקול רכישת מיטה מתקפלת, כדי שיתפנה חלל בחדר והמיטה לא תישחק או תיהרס משימושים אחרים.

חשוב לבחור מיטה שתהיה נוחה לשימוש אפילו בעדיפות על פני נוחות המטופל – כדי למנוע שחיקה של המטפלים.

לקריאת המאמר על דיקור סיני לחצו>>

איזה פיתוח כדאי לשלב במיטת עיסוי?

כאשר מעוניינים ליצור דור חדש של מיטות עיסוי, כדאי לחשוב על פיתוחים מתוך עולם הרפואה שיכולים לטייב את מיטות העיסוי. אפשר להתייעץ עם חברות המתמחות בנושא פיתוח מכשור רפואי, אשר בעלות ניסיון בתחום ומכירות את הפרוצדורות המתאימות.

שני פרמטרים ששווה לכלול בפיתוח מיטות חדשות הם ניידות ונוחות תפעול. מיטות רבות דורשות חיבורי חשמל רבים וקשה עד בלתי אפשרי להעביר אותן מחדר לחדר, ומיטות רבות גם בעלות אפשרויות תפעול כה רבות עד שהמעסים לא מצליחים להשתמש בכל הפונקציות שלהן.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.