homepage2.1

כאבי גרון הינם אחת מהתופעות הרפואיות השכיחות בקרב בני אדם משני  המינים ובכל הגילאים. הסיבות להיווצרותם הן שונות ומגוונות, אבל העיקריות הינם כתוצאה מדלקת גרון ויראלית או חיידקית. הסימפטומים משתנים מהקל אל הכבד. הקלים מתבטאים בתחושת גירוד או צריבה בגרון והחזקים יותר הינם דקירה חזקה שמלווה בקושי בבליעה. אליהם עלולות להתווסף תופעות לוואי של חום, כאבי ראש ובחילה. קיימים טיפולים שמרניים של הרפואה המסורתית שרובם ממליצים על מנוחה, שתייה מרובה, מתן תרופות מסוגים שונים ועוד. לצד הרפואה הזאת קיימת רפואה סינית שאחת משיטות הטיפול שלה הינה דיקור סיני שמסייע למניעת מחלות וטיפול בהן.

רפואה סינית

הרפואה הסינית, שפותחה בסין כבר לפני כ 2500 שנים ויותר, היא קובעת כי הגורמים למצבים רפואיים שונים אצל אדם הם מכלול דברים הקשורים בגוף ובנפש. לצד גורמים נקודתיים יש אלמנטים אחרים כמו: עומס, הרגלי תזונה והתנהגות, אירועים שונים בחיי היום יום, רגישויות שונות ועוד. היא גורסת כי בגוף קיימים מרדיאנים שהינם למעשה ערוצי אנרגיה שנמתחים לכל אורכו. קיימות נקודות נבחרות לאורך הערוצים שמשפיעות על איברים שונים בו וביניהן יש נקודות אשר משפיעות על כאבי גרון.  הדיקור עצמו נעשה בנקודות נבחרות ומיועד לטיפול ישיר במחלות ומקיף בגוף עצמו. הדיקור מטפל, בין היתר,  בבעיות קיימות נוספות דוגמת בעיות פוריות. במכון לרפואה משלימה של אתי כגן נעשים טיפולי דיקור סיני וטיפולים אלטרנטיביים אחרים.

לעוד מידע על דיקור סיני לכאבי גרון במרכז לרפואה משלימה של אתי קגן

טיפול ממוקד ומקיף

תהליך הדיקור לטיפול בכאבי גרון נעשה בסדרת פגישות, וראשיתו באבחון של המצב הרפואי. המטופל יענה על סדרת שאלות ויצטרך להביא עימו בדיקות שונות אותם ביצע. לאחר שהמומחה מאבחן את הבעיה הוא יתחיל בטיפול ממוקד שכולל דקירות בנקודות האחראיות על אזור הגרון. הטיפול עוזר להפחתת כאב באופן כללי ולצידו יקבל  המטופל המלצות על שימוש בצמחי מרפא וטיפולים אחרים נדרשים. הדיקור נעשה על ידי מחטים זעירות סטריליות אשר מוחדרות לשכבה העליונה של  העור. הן אינן מגיעות לכלי  הדם, ולכן, אין תופעות לוואי שמקורן בדימום. כמובן, שאין שום תופעות לוואי אחרות.

טיפול מקצועי

הטיפול עצמו יסייע לחיזוק המערכת החיסונית ויביא להקלה ברגישויות, אלרגיות וכדומה. יחזק את אזורי הראות ויסייע לסלק חומרים זרים ורעילים, יטפל באזור הצוואר ויחזק את השרירים שבו. כאשר יהיה חשש לבעיות אחרות נוספות תגיע המלצה לשימוש בצמחי מרפא. היא  נועדה לטיפול משלים ותרומתה הינה לחיזוק כל הגוף על מערכותיו השונות. הטיפול מסייע גם לתחזוקה שוטפת ולהפחתת כמות הופעת תופעות אלו שנית.  אצלנו במרכז לרפואה משלימה של אתי כגן ניתן לקבל טיפולים אלטרנטיביים ומשלימים שונים. ברשותנו יש את התשתית המתאימה, וכן, את הידע והניסיון הנדרש לטיפולים אלו. אנא, פנה אלינו לצורך קבלת מידע וייעוץ ובוא אלינו לטיפולי דיקור סיני המסייעים להפחתת כאבי גרון וכאבים אחרים בגוף.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.