תמונה של עיסוי אבנים חמות

קיימות שיטות טיפול וכן עיסוי אבנים חמות שונות ומגוונות וכל אחת מהן נועדה לתת לגוף ולנפש מרגוע. אחת הפופולאריות ביותר הינה שיטת עיסוי באמצעות אבנים חמות.

זוהי שיטה שמקורה בתרבות האינדיאנית וממנה היא התפשטה לכל העולם. האינדיאנים גילו כי לאבני בזלת מחוממות יש יכולת השפעה על אברים ואזורים שונים בגוף. ויחד עם עיסוי באמצעות שמנים מיוחדים נוצר אפקט מדהים שתורם רבות לגוף ומתבטא במגוון דרכים: הרפיית שרירים מסוימים ושחרור אחרים תפוסים, המרצת מחזור הדם שמסייעת לחיסול דלקות ולניקוי רעלים מהגוף ועוד. ידוע כי דם שמגיע ביתר קלות לנקודות בעייתיות מספק חמצן בכמות רבה והדבר מסייע לריפוי והקלה בנקודות בעייתיות אלו.

מהלך העיסוי

עיסוי אבנים חמות  מה זה ואיך זה עוזר לבריאות ?בריאות הגוף קשורה קשר בל יינתק עם בריאות הנפש. טיפול מרגיע כזה שאורך לפחות 50 דקות נעשה בחדר נעים ומבושם. מדליקים מקלות קטורת ריחניות שונות או מפיצים ריחות אחרים ומושמעת מוסיקה נעימה. כל אלו הם תפאורת רקע לטיפול עצמו. מניחים אבני בזלת חמות במקומות שונים על הגוף. על הגב ולאורכו נבחרות מספר נקודות בהן האפקט שנגרם הוא רב ומצטבר יותר ומצטבר ושם מניחים את האבנים. מניחים אחרות על הידיים והרגליים  וחלוקי נחל קטנים מונחים בין אצבעות הרגליים והידיים. המטופל שוכב על הבטן והמעסה מניח את האבנים בזהירות לאחר שבדק את מידת חומן וכדי לוודא שהן בחום הנכון. ניתן לקבל טיפולים באורכים שונים וההמלצה היא עד ל 90 דקות.

מהו עיסוי עם אבנים חמות?

עיסוי באבנים חמות הוא סוג של עיסוי העושה שימוש באבנים חמות כדי להרגיע את השרירים הכואבים. החום מהאבנים עוזר להרפיית שרירים תפוסים ומתוחים ולהקלה על כאבים. מטפלים בעיסוי מניחים את האבנים החמות בנקודות ספציפיות בגוף בכדי לעזור  להירגע ולהקל על מתחים. סוג זה של טיפול בעיסוי מועיל להרפיה פיזית ונפשית כאחד. עיסוי באבנים חמות יכול לעזור להפחית מתח, לשפר את זרימת הדם, להפחית מתח בשרירים ולספק יתרונות טיפוליים כמו עלייה ברמות האנרגיה ושיפור איכות השינה. רוצים להתייעץ  עם אתי קגן על הטיפול? צרו קשר עוד היום.

תוצאות עיסוי 

האפקט של הטיפול הוא מיידי כאשר חום האבנים (כ 50 מעלות) תורם לזרימת האנרגיה בגוף. טיפול בחום מרכך את העור ומסייע למעסה לעסות את השרירים הקפוצים ולהגיע עד לרקמת השריר העמוקות ביותר. להגברת האפקט משתמשים לחילופין באבנים חמות וקרות (בעיקר לקראת סוף הטיפול), מפזרים אותן בין הצלעות ולאורך חוט השדרה. בעת העיסוי מופעל לחץ משתנה על אבנים בגודל שונה ובעזרתו מתבצע עיסוי אבנים חמות  קל ועדין השונה במהותו מעיסוי שנעשה על ידי האצבעות. האבן הופכת לשלוחה של אצבעות המעסה וניתן לבצע טיפול נקודתי בעזרתן במקומות נדרשים. כל אלו גם יחד מוסיפים רבות ותורמים לגירוי מגוון של הרקמות השונות ושל  העור.

עיסוי אבנים חמות במקום מקצועי

אין חולק על כך שהטיפול מסייע באופן כללי לנפש ולגוף אבל מחקרים שונים מוצאים קשר נוסף חיובי בין סוג עיסוי זה ובין פעילות של מערכת הלב ועור הפנים. הטיפול אינו מומלץ לנשים בהיריון, לאנשים שעברו ניתוח בחצי השנה האחרונה, לכאלו אשר סובלים ממחלות לב, מבעיות בזרימת וקרישת דם ועוד. אנשים אשר סובלים מחוסר איזון בלחץ הדם חייבים להתייעץ עם רופאים אם ברצונם לקבל עיסוי באבנים חמות. מומלץ לבצע עיסוי זה במקומות אשר יש ברשותם תשתית מתאימה לטיפול, וכן, ידע וניסיון בתחום. מומלץ להגיע בבגדים נוחים ולשתות מים ונוזלים אחרים בסמוך אליו. שתייה מרובה ומנוחה קלה לאחר הטיפול יסייעו להתאוששות הגוף ולהפקת מרב ההנאה.

הטיפולים במרפאה על ידי צוות מומחים מן השורה הראשונה, והמרפאה נותנת שירות למטופלים מכל רחבי הארץ.

למידע על דיקור סיני במרכז.

למידע על טיפולי רפלקסולוגיה במרכז.

למידע על עיסויים רפואיים במרכז.

למידע נוסף על טיפולי אבנים חמות במרכז

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.