אחות

רפואה משלימה לסיעודיים

רפואה משלימה לסיעודיים

החיים הם אולי הדבר הכי מורכב שיש וקשה לנו להבין את התכנית האלוהית פעמים רבות. מדוע אנשים נגדעים בצעירותם? מדוע אנו מוקפים במוות ומדוע ישנם אנשים הסובלים בחייהם סבל בל יתואר? כחלק מכך אנחנו צריכים לגם לשאול מדוע ישנם אנשים סיעודיים אשר סובלים כל כך ומתקשים לתפקד באופן עצמאי. זה נראה כל כך לא הוגן וכל כך לא בסדר, אך אלו הם החיים ואנו צריכים להשלים עם מצב זה. במקום להתלונן אנחנו יכולים לשאול כיצד אנחנו יכולים לשפר את מצבם של החולים הסיעודיים וכיצד אנחנו יכולים לשפר את איכות חייהם? קודם כל כל תשומת לב שנקדיש להם תהיה בעלת ערך עצום ותשפר את מצבם הנפשי וגם הגופני. לצד זאת אנחנו יכולים לשקול בשיא הרצינות לשלוח אותם לרופאה משלימה. רפואה זו תעניק להם תקווה ותבטיח כי איכות החיים שלהם תהיה יותר גבוהה וטובה.

עוד שירותים שתמצאו אצלנו:

עיסוי רפואי מחיר >> 

רפלקסולוגיה כף יד>>

היעזרו בקופות החולים ובביטוח בכדי לקבל רפואה משלימה

אך שימו לב רפואה משלימה יכולה להיות עול תקציבי לא פשוט, מטפלים ברפואה סינית, שיאצו, דיקור ועוד עולים כסף רב. לאור העובדה כי האדם הסיעודי אינו עובד ואנו צריכים לממן לו עוד שלל רחב של דברים כמו מגורים, אוכל, מטפלת סיעודית, עזרה נפשית ועוד עולה השאלה כיצד נוכל לממן רפואה משלימה. כאן בדיוק נכנסים לתמונה הביטוחים וקופות החולים על ביטוחיהן המשלימים. אם יש לאדם הסיעודי ביטוח אנחנו צריכים לבחון האם הוא תומך ברפואה משלימה וכך לשלם הרבה פחות על שירות זה. ביטוח הוא דבר שאנו חייבים לנצל לטובתנו וכדאי מאוד להבטיח כי לקרובים שלנו יהיה אותו כך נחסוך כסף יקר ונבטיח טיפול מסור להורים ולקרובים שלנו.

מטפלת סיעודית

עליכם להבין כי בכדי להבטיח שהרפואה המשלימה תעבוד, על המטפלת הסיעודית להבין את חשיבותה ולשתף פעולה עם הטיפולים. למעשה האדם הסיעודי תלוי כל כולו במטפלת הסיעודית ועל כן תפקידה הוא חשוב ביותר. מטפלת סיעודית צריכה לדאוג למטופל שלה וכחלק מכך היא חייבת לקחת אותו לטיפולים ברפואה משלימה. אך אם לא תרתמו את המטפלת לעשות זאת ולא תסבירו לה את חשיבותם של הטיפולים הללו ספק רב אם היא תקדיש תשומת לב לרפואה המשלימה. המטפלת היא דמות מפתח בכל הקשור לטיפול באדם סיעודי ואתם חייבים להבין זאת ולהפנים זאת.

אל תשכחו את הרפואה הקונבנציונלית

עליכם להבין גם כי הרפואה המשלימה היא חשובה ביותר אך אין זה אומר כי אתם יכולים לזנוח את הרפואה המערבית. עליכם להמשיך לשלוח את המטופל הסיעודי אל הרופא הרגיל שלו, להבטיח כי הוא ייעשה את הבדיקות שלו וייקח את התרופות שלו. הרפואה המשלימה אינה תחליף אלא תוספת ואת זאת חשוב להבין ולהפנים.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.