תמונה של טיפול הוליסטי

טיפול הוליסטי נרות הופי משמשים לטיפולים הוליסטיים בבעיות אף, אוזן וגרון. קיים שבט אינדיאני מאזור אריזונה נקרא שבט ההופי שפירושו איש שלו פיתח את השיטה. האינדיאנים השתמשו בנרות לצרכי ריפוי ולפולחן. הנר ההופי הינו נר חלול בצורת קונוס. הוא מרכב מבד כותנה או פשתן שטבול בשעוות דבורים. במקרים מסוימים, מחדירים לשעווה גם תרכובות של צמחי מרפא כמו קמומיל, היפריקום, לבנדר ומרווה, בטא קרוטן, וכן, דבש ומוצריו. החומרים הללו מורכבים מחומרים טבעיים בלבד ללא תוספות מלאכותיות ואחרות. טיפולי אוזניים בשיטות דומות מוכרות גם ממקומות אחרים בעולם. בעיראק, בדרום מזרח אסיה ובמקומות אחרים היו יוצרים קונוסים מנייר וחומרים אחרים ומדליקים אותם בחלקם העליון.

טיפול הוליסטי אופי  הטיפול

לפני הטיפול מוודאים שהוא אפשרי ואין איסור לביצועו מבחינה רפואית. מחדירים לאוזן טיפה אחת של שמן שמכילה תרכובת של שמנים אתריים חומר מחטא, וכן, נוגדי וירוסים וחיידקים. מחדירים בעדינות את קצה הקונוס הצר לתחילת תעלת האוזן החיצונית. הנר דולק כ 15- 20 דקות. בעת הבעירה נוצרת בחלק העליון פעולת יניקה עדינה ששואבת נוזלים מהאוזן  החוצה. בתום הטיפול מחדירים עוד טיפה מהשמן ואוטמים את המקום עם צמר גפן למשך כרבע שעה. לאחר סיום הטיפול באוזן אחת עוברים לשנייה ומבצעים את אותה הפרוצדורה מחדש. אפקט הטיפול טוב לכל אדם בכל טווח גיל ולשני בני  המינים גם יחד. הוא נחשב לבטוח ביותר ואין לו תופעות לוואי.

עוד שירותים שתמצאו אצלנו:

רפסולוגיה כף יד>>

מסאז רפואי מקצועי>>

לעוד מידע על טיפול הוליסטי במרכז של אתי קגן

יתרונות טיפול הוליסטי 

לטיפול יתרונות רבים: אצל ילדים הוא מונע במקרים רבים ניתוח של השתלת כפתורים שהינה פרוצדורה חודרנית שנועדה לניקוז נוזלים מהאוזן התיכונה ולהשוואת לחצים בין שני צידי עור  התוף. הטיפול אף מסייע לייבש נוזלים באוזניים, מסיר עודפי שעווה, משחרר תחושת לחץ וגודש באוזניים, משפר שמיעה, מפחית כאב שנגרם עקב צלילות וטיסות. יעיל למצבים דלקתיים, כרוניים ואקוטיים בסינוסים והאוזניים ועוד. בנוסף לכל אלו, הוא מייבש נזלת מפחית נחירות, מקל במקרים של שפעת, הצטננות וכאבי ראש, מקל ומטפל במקרים מסוימים של אובדן שיווי משקל וסחרחורות, וכן מטפל בטינטון. ככלל, הטיפול מסייע לזרימת הדם והלימפה באזור חללי הגולגולת ותורם לרגיעה נפשית ופיזית כללית. הטיפול נחשב גם לטיפול מונע בגלל שהוא מקל מאוד במקרים של דלקות שקדים וגרון חוזרות.

טיפול הוליסטי טבעי

יתרון אדיר נלווה ל- טיפול הוליסטי בנרות הופי הוא שיפור בתפקוד מערכת השמיעה והדבר מוביל לשיפור הקשב והריכוז אצל ילדים במיוחד, אבל גם אצל מבוגרים. כך  הדבר מסייע לשיפור בחיי החברה של המטופלים, לשיפור יכולת הלמידה שלהם ועוד. העובדה שאין מדובר  בהתערבות כירורגית או בנטילת תרופות תורמת אף היא לאטרקטיביות שלו. שיטת של ניקוי שעווה באמצעות קיסמים, למשל, יכולה לגרום לדחיפת  השעווה פנימה וליצירת פקקים שגורמים לירידת שמיעה, לגירוד ועוד. מומלץ לקבל טיפול ומידע ממומחים בעלי ידע וניסיון בנושא.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.