rsz upset 2681502 1920

האם דיקור סיני עוזר לחרדות במאמר הקרוב נספק לכם את כל המידע, הרפואה האלטרנטיבית מספקת שפע של פתרונות לאנשים הסובלים מבעיות שונות ואחד הטיפולים הפופולאריים ביותר בתחומה הינו הדיקור הסיני.  הטיפול יכול להגיע בנוסף לטיפולים שמרניים של הרפואה הטבעית או לעיתים, במקומו. הוא יכול להועיל לשורה של בעיות ואחת הנפוצות ביותר בהן היא בעיית החרדות. אנשים אשר לוקים בחרדות תכופות וכאלו שמצטברות לאורך זמן עלולים לקרוס נפשית ולסבול מתהליכים בלתי הפיכים. ידוע לכל, כי בריאות הנפש קשורה קשר בלתי יינתק מבריאות הגוף, ולכן חרדות ובעיות נפשיות אחרות עלולות לגרום להתפתחות מחלות גוף מסוכנות ואף להחמיר קיימות. דיקור סיני מקצועי מוריד חרדות ומסייע לאדם הסובל לחזור לרמת איזון נפשי טובה.

האם דיקור סיני עוזר לחרדות יתרונות

הטיפול במרכז הרפואי שלנו מתבצע באמצעות מחטים קטנות ודקות המוחדרות לעור בנקודות שונות בגוף. לאורך הגוף קיימים מרדיאנים שהם למעשה ערוצים בהם זורמת אנרגיה והטיפול נעשה לאורכם או בקרבתם. הדיקור, שנעשה לעומק קצר ומלווה בעקצוצים קלים מסייע לשחרור אנדורפינים וסרוטונין – כימיקלים טבעיים שהגוף משחרר בעת לחץ, חרדה וכאב. חומרים אלו מסייעים להתגבר על הבעיות המיידיות בהם הוא נתקל וזה עיקר תרומתם. לטיפול אין תופעות לוואי, הוא אינו חודרני וכואב, משרה רוגע רב וניתן לעשות אותן במחזורים רבים, ככל הנדרש וללא חשש. זאת בניגוד, למשל, לטיפול המבוסס על מתן תרופות פסיכיאטריות ששימוש מוגבר בהם מלווה, לעיתים קרובות,  בתופעות לוואי ואף גורם לתלות בהן.

תהליך – דיקור

האם דיקור סיני עוזר לחרדות תהליך הטיפול כולל מספר שלבים והראשון בהם הוא שיחה עם המטופל ואבחון הבעיה הרפואית ממנה הוא סובל. בשלב הזה יבחר המטפל את סוג הטיפול שיינתן ואת נקודות הדיקור הנדרשות. המחטים מוחדרות ולקראת סוף הטיפול מוצאות ונזרקות. לא נעשה בהם שימוש חוזר, כך, שכל תהליך הינו סטרילי ובטוח לחלוטין. לרוב, תהיה השפעה חיובית על המטופל כבר בטיפול הראשון. המוח יתחיל להפריש חומרים אשר ירגיעו את מערכת העצבים המרכזית ויחזירו למטופל את האיזון ההורמונאלי הנדרש לו. כמות הטיפולים הנדרשת תלויה במצבו הפיזי והנפשי של המטופל ובתוצאות הנלוות לכל טיפול וטיפול.

האם דיקור סיני עוזר לחרדות – מרכז מקצועי

האם דיקור סיני עוזר לחרדות ? חרדות מתמשכות עם סימפטומים של סחרחורות, קושי בנשימה, דפיקות לב מואצות  הן מהקשות ביותר, ומומלץ להקדים ככל האפשר ולהגיע אלינו  לצורך אבחון והתחלת טיפול. אצלנו, במרכז לרפואה משלימה של אתי קגן יש צוות של מטפלים מקצועיים ובעלי ידע וניסיון. אנו יודעים להקשיב ללקוח, לאבחן את מצבו הנפשי ולבחור טיפולים ממוקדים ויעילים.  דיקור סיני יכול לסייע גם בהקלת כאבים, בחיזוק מערכת החיסון, בחיזוק מערכת השלד, בטיפול  במחלות פנימיות ועוד. אנו מבצעים טיפולים לאוכלוסייה מכל הגילאים ולשני בני המינים. ניתן להגיע לצורך טיפול בעקבות בעיה קיימת  או לצורך תחזוקה שוטפת שמסייעת למניעת היווצרות בעיות רפואיות ונפשיות.

אנא, פנה אלינו באמצעות האתר או הטלפון. אנו נקשיב לכל בעיה ברוב קשב ונפעל לפתרונה.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.