תמונה של עיסוי רקמות עמוק

בעוד שהעיסויים הרפואיים הסטנדרטיים, בניהם העיסוי ההוליסטי והעיסוי השוודי,  מתפרסים על פני מרבית אורכו של הגוף ומיועדים להפעיל לחץ על השרירים הנוקשים המתאבנים במהלך היום יום שלנו, עיסוי רקמות עמוק הוא עיסוי נקודתי המתמקד בבעיה הרפואית ומפעיל לחץ סביב האזור הפגוע עד לשחרור כל חומצות החלב שהצטברו בו ולשחרור השריר והרחבת טווח התנועה שלו.

עיסוי רקמות עמוק משלב בין שחרור מתחים וכאבים המתרכזים ברקמות העליונות של השריר לצד חדירת עמוקה אל נבכי השריר והרפייתו במטרה לאתר נקודות כאב עמוקות יותר ולתת להן מענה. עיסוי זה טוב במיוחד לשחרור רעלים המצטברים בגוף, להשבת גמישות שאבדה לשרירים, לטיפול בכאבים וליצירת שרירים מאוזנים ויציבים לתפקוד טוב יותר של הגוף.

מסאג

מדובר בעיסוי המפעיל לחץ רב על הגוף ומומלץ בצורה מבוקרת ובמינונים מוקפדים על פי תכנית טיפולים שנקבעה מראש בעזרה וייעוץ של מטפלים מוסמכים בלבד.

עיסוי רקמות עמוק באשדוד – למי הוא מתאים?

עיסוי רקמות עמוק אינו מתאים לכל אחד ומחייב אבחון מקצועי וזיהוי הצורך בטיפול מסוג זה. מדובר בעיסוי המגביר את זרימת הדם בגוף בכלל ולנקודות העיסוי הפרטניות בפרט ובדומה לטיפולים פולשניים מותיר את הגוף תשוש ועשוי להיות דואב מעט לאחריו. ההמלצה לאחר עיסוי רקמות עמוק היא מנוחה רבה ושתייה מרובה של מים.

תוצאותיו המשמעותיות של עיסוי הרקמות העמוק הופכות אותו למתאים לא רק בכאבי שרירים אלא גם בבעיות נוירולוגיות בניהן מיגרנות כרוניות. שחרור זרימת הדם ומוקדי הלחץ בגוף הוכחו כיעילים במיוחד במיגרנות כרוניות שנולדו כתוצאה מלחצים.

בעיות שמצריכות עיסוי רקמות עמוק

בעיות נוספות המצריכות עיסוי רקמות עמוק הן ניוון שרירים בדרגות שונות, פצעי לחץ, פריצות דיסק ובעיות נוספות בעמוד השדרה וסביבתו.

העיסוי האינטנסיבי והעמוק רצוי שיבוצע על ידי מטפלים מנוסים בלבד, בעלי הסמכה בעולם הרפואה המשלימה והיכרות מיטבית עם הגוף והאנטומיה האנושית. טיפולי הגוף החיצוניים טומנים בחובם הרבה מעבר לנגלה על פני השטח והרפואה הסינית הולידה מידע רב אודות הקשר בין איברי הגוף השונים וההשפעה שלהם זה על זה.

לעתים לחיצה ועיסוי בנקודה מסוימת בגוף יכולים להשפיע השפעה מכרעת על אזורים אחרים בגוף, חיצוניים ופנימיים כאחד. הרפואה המשלימה או בשמה הנוסף הרפואה האלטרנטיבית, כיום צועדות יד ביד לצד הרפואה המסורתית ומעניקות פתרונות משלימים לטיפולים הקונבנציונאליים המוכרים.

עיסוי רקמות עמוק באשקלון

המרכז של אתי קגן מעניק טיפולי עיסוי רקמות עמוק לתושבי אשדוד והסביבה

במרכז הטיפולי של אתי קגן בגדרה, מציעים עיסוי רקמות עמוק ואת כל קשת הטיפולים הקיימים במסגרת הרפואה המשלימה, בניהם עיסויים מסוגים שונים ובהתאמה מלאה לצרכיו של המטופל וההמלצה הרפואית שהוא מביא. כל מפגש מתחיל בתשאול מעמיק, היכרות ואבחון המתבצע באמצעות מטפלים מנוסים בעלי הסמכה ואהבה לבני אדם, אשר משאת נפשם היא להביא להקלה במכאובים ולשיפור באורח החיים של מטופלי המכון. מקצועיות מוקפדת ללא פשרות, אווירה נעימה המשרה ביטחון ושלווה ושירות מעולה הן אבני הדרך החרוטות על דגלנו, בעבור קהל לקוחותינו הנאמן.

המרפאה נמצאת בגדרה ומספקת מענה לתושבי אשקלון, אשדוד, רחובות והסביבה.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.