עיסוי בהיריון אתי קגן

עיסוי נשים בהריון תקופת ההיריון אצל האישה הינה תקופה מיוחדת שבמהלכה מתפתחים אצלה חיים חדשים ברחם. ההיריון משפיע על הגוף והנפש של האישה. השינויים ההורמונאליים והפיזיולוגיים הינם גדולים וברורים ואלו תורמים לתופעות נפשיות שלא היו מוכרות עד עתה. בעת ההיריון נוצרים כאבי גב, שרירים, רגליים, מפרקים, וכן, בצקות, קשיי נשימה, עייפות, כבדות ועוד. אפשר להוסיף לזה שינויים רגשיים שנובעים מפחד מהלא נודע, חשש מהלידה, חשש לשלומו של העובר, חשש מכאבים שמופיעים פתאום ועוד. יש תנודות במצב הרוח שעלולות להתבטא בדיכאון, בעצבנות ובחוסר חיוניות. ניתן לסייע במצבים רגשיים אלו ואחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות עיסוי לנשים בהריון.

עיסוי נשים בהריון מיוחד

ידוע לכל, כי כל עיסוי נשים בהריון גוף כשלעצמו הינו טיפול מרגיע ומשחרר. המגע בגוף ובעור, עיסוי שרירים ורקמות, השלווה המתלווה לתהליך וכל האווירה מסביב מסייעת להוריד לחצים שונים. משום כך, אנשים מבקשים עיסויים על דרך קבע ורבים מהם במיוחד במצבי לחץ ומצוקה. אישה בהיריון נמצאת במצב של לחץ ועיסוי מתאים מסייע מאוד במצבה. בגלל מצבה המיוחד והעובר הגדל ברחם יש לבצע את העיסוי בצורה מתאימה. יש אזורים בגוף בהם אסור לטפל בשלבים הראשונים של ההיריון במיוחד בחודשים הראשונים בהם העובר מתחיל בהתפתחותו. העיסוי כאן הינו ללא לחיצות עמוקות וללא תנועות עמוקות. המטרה היא לטפל במגע איטי ורחב שנועד להרפיית הגוף ולשלב עימו מתיחות קלות.

מסייע להגיע בנינוחות ללידה

בהמשך תקופת ההיריון יש להמשיך ולהקפיד על עיסוי נשים בהריון נכון באותו סגנון עם הימנעות מלחיצות בנקודות מסוימות שעלולות לפגוע או לסכן את העובר. מטפל מוסמך המכיר את הנושא מבין מה עובר על האישה והטיפול שלו יותאם למצבה בכל שלב של התפתחות העובר. עיסוי לנשים בהיריון מעניק תחושת רוגע זמנית ולטווח ארוך יותר, ומעריכים כי, במקביל, אף מסייע ללידה עתידית קלה וקצרה יותר. הגוף מגיע ללידה רפוי ונינוח יותר והמתח בשרירים נמוך יותר. האישה חרדה פחות, שמחה יותר ומגיעה עם כוחות נפש מוגברים שמסייעים לה בלידה הקשה. כל תהליך הלידה הופך, במקרים רבים, לטבעי וזורם יותר.

אולי יעניין אתכם גם:

טיפול שיאצו מקצועי>>

טיפול בדורבן ברגל מקצועי>>

ליעוץ חינם בנושא עיסוי נשים בהריון צרו איתנו קשר

הורדת מתח בהריון

תקופת ההיריון היא תקופת התחדשות נהדרת לאישה ואף לבן זוגה. השינויים משפיעים על שניהם ועליה במיוחד. אין שום סיבה שהתקופה הנ"ל תעבור עם לחצים מיותרים אותם ניתן למנוע. נכון הוא, שהדאגות הן טבעיות והחרדות קיימות אבל אפשר להקל עליהם לטובת האישה וסביבתה  הקרובה. צריך לזכור, כי האישה ממשיכה במטלות השונות בהם היא מורגלת כמו: טיפול בבית, עבודה, משפחה טיפול בילדים גדולים יותר אם יש כאלו. טיפול בהורים מבוגרים ועוד. כך, שהמתח הטבעי של החיים אינו פוסק לרגע. טוב לעשות פסק זמן עם טיפול שמתאים לתקופת ההיריון ורצוי לעשותו על בסיס קבוע. מומלץ לפנות למעסים המתמחים עיסוי נשים בהריון המכירים את הנושא מקרוב.

המרפאה יושבת בגדרה ומספקת מענה לתושבי אשקלון, אשדוד, רחובות והסביבה.

במרפאה תוכלו למצוא מומחים מן השורה הראשונה בארץ בעיסויי הריון. 

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.